Crazy Lorenzo kommer i varje fall inte att digga Bautista.Jörgen Lorensson lär ju inte vara så nöjd med att få spö med nästan en sekund av "rookien" Bautista... Tio spänn på att de kommer att hata varandra innan säsongen är slut!
Crazy Lorenzo kommer i varje fall inte att digga Bautista.Jörgen Lorensson lär ju inte vara så nöjd med att få spö med nästan en sekund av "rookien" Bautista... Tio spänn på att de kommer att hata varandra innan säsongen är slut!
Jo, vi är ett par stycken som förstår.ingen fattar vad du gormar om öht,
Rossi vann en BMW M6 (?) och hoppade upp på taket och vinkade lite.
ingen fattar vad du gormar om öht,
du verkar ta det så personligt att låter som han trampat dig på kulorna
Det är exakt det som hela saken gäller
Pedrosas racepace under sista dagen i Jerez imponerar. Han körde 27 varv varav 20 var tider under 1.42. Rossi klarade av 14 under 1.42 men hade även två över 1.43.
2007 = Rossi mot Pedrosa.
SBK(Svenska Besserwisser Klubben) vill påstå att det är en bmw z4:a...
Eftersom inlägget inte har med mc att göra slänger jag med en skön gammal bild från den gamla goda tiden
Kocinski iaf.
Gone a bit wide!
Frän bild!!
Vem är det och var?
Itoh på nr 7 NSR500. 1994 om jag inte kommer ihåg helt fel.2793890Kocinski iaf.
Om man jämför Butters racesimulering under dag 3 med Capirex tider när han vann racet året innan så hade Butter slagit honom med ca 3 sekunder och sin egen tid (Butter kom 2:a 2006) med hela 8 sekunder.Pedrosas racepace under sista dagen i Jerez imponerar. Han körde 27 varv varav 20 var tider under 1.42. Rossi klarade av 14 under 1.42 men hade även två över 1.43.
2007 = Rossi mot Pedrosa.
Mmm. Det blir fett i år med fighter mellan Rossi och Pedrosa. Hard and unfair.2793940Om man jämför Butters racesimulering under dag 3 med Capirex tider när han vann racet året innan så hade Butter slagit honom med ca 3 sekunder och sin egen tid (Butter kom 2:a 2006) med hela 8 sekunder.
Det mest intressanta ska bli att se om Butter klarar att fajtas sida vid sida med Rossi, inte bara på banan utan även vid sidan om. Rossi är ju rätt bra på att ta ner folk på jorden.Mmm. Det blir fett i år med fighter mellan Rossi och Pedrosa. Hard and unfair.
Jag tror att det är ganska svårt att komma under skinnet på Pedrosa faktiskt. Han ogillade iofs Rossis omkörningar på Brno förra året så det kan ju gå. Att ordkriget i depån trissats upp en del under senaste testet är ju bara kul.2793966Det mest intressanta ska bli att se om Butter klarar att fajtas sida vid sida med Rossi, inte bara på banan utan även vid sidan om. Rossi är ju rätt bra på att ta ner folk på jorden.
Å vad jag längtar till nästa helg!!!
Att ordkriget i depån trissats upp en del under senaste testet är ju bara kul.
Hoppas vi får svaret på det redan i år. En skitförbannad Butter som slänger handskar och hjälm i pitboxen när Rossi tryckt av honom i sista vänstern på Jerez vore en höjdare.Jag tror att det är ganska svårt att komma under skinnet på Pedrosa faktiskt. Han ogillade iofs Rossis omkörningar på Brno förra året så det kan ju gå. Att ordkriget i depån trissats upp en del under senaste testet är ju bara kul.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|