MotoGP - Tester inför 2007.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Men det är väl lite skillnad på en ny BMW som är ett pris och en Ford WRC-bil som misshandlats under 3 dagar i de värmländska skogarna?
Om Rossi ställt sig på sin egen hoj hade nog ingen sagt något.
Ja skillnaden är väl den att en WRC-bil är dyrare och ingen dussinbil som en BMW. Dessutom äger han ju inte hojen, men BMWn är ju hans.
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Rossi är den som själv sätter på alla klistermärkena på sina hojar. :)
 

Bifogat

  • irta_mgp_2.jpg
    irta_mgp_2.jpg
    71.1 KB · Visningar: 119

sandstream

Guest
Ja skillnaden är väl den att en WRC-bil är dyrare och ingen dussinbil som en BMW. Dessutom äger han ju inte hojen, men BMWn är ju hans.
Jag tror du med flera missar vad det hela handlar om, eller rättar sagt vad en del av oss andra som inte är lika förstående stör oss på. Vad Rossi gör privat med sin bil när ingen ser struntar nog alla i, han får fylla den med räksallad om han vill, men att behandla den som han gjorde inför media är ingen höjdare. Tyder på att man har noll respekt och att det lika gärna kunde ha varit en back läsk han vann.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Folk som är bra på att klistra dekaler kan inte köra hoj, och folk som kan köra hoj kan inte klistra dekaler. Så ere bara.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Det var inte det det handlade om...

Nej, men tror forumfolk överreagerar på en skitsak, som jag inte ens tror BMW bryr sig om. Han ställde sig ju inte och pissade på bilen direkt eller? Hoppade in taket på den? Utan klev upp på den med armarna uppåt eller liknande?
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA

Kan fortfarande inte se att jag KALLAR honom för bortskämd snorunge någonstans :va

Senil?
Sen får han väll göra vad han vill med sina bilar/pengar (såvida han inte gör nått olagligt).

Nej jag är verkligen inte senil.., men du borde nog läsa lite mer nogrannt innan du svarar...:såjaponken

Att han har rätt att göra som han vill med sina bilar har överhuvudtaget inget med detta att göra....:arsele

Jag tror du med flera missar vad det hela handlar om, eller rättar sagt vad en del av oss andra som inte är lika förstående stör oss på. Vad Rossi gör privat med sin bil när ingen ser struntar nog alla i, han får fylla den med räksallad om han vill, men att behandla den som han gjorde inför media är ingen höjdare. Tyder på att man har noll respekt och att det lika gärna kunde ha varit en back läsk han vann.


och där har vi fångat pudelns kärna :tummenupp
 
Last edited:

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Det beror ju på hur man gör det. Jag har sett filmen och han smyger lätt och mjukt upp på bilen som en kul grej. Hade väl varit en annan sak om han helt respektlöst kastat sig upp, repat lacken här och där och sedan hoppat på taket så det blev bulor.
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Öööh skojar du eller :3freak
Du skrev det precis.

Du behöver inte försvara dig bara för att Rossi har skit mkt pengar och knallade upp på en sprillans ny BMW.

Nej, jag skojar inte...., läs om läs rätt!!!!

Jag skrev "beteénde som en bortskämd snorunge" och syftar då på det han gjorde vid detta specifika tillfälle..., jag generaliserar alltså inte hans beteénde utöver det.

Isåfall skulle jag skrivit att han ÄR en bortskämd snorunge!!!


Sen...öööh, vad är det jag inte behöver försvara :va :va :va
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2788157 Oooh, förlåt då... :Bugar , smädade jag din husgud nu... :såjaponken
Min husgud är Wayne Rainey. :mattias

2789380 Det beror ju på hur man gör det. Jag har sett filmen och han smyger lätt och mjukt upp på bilen som en kul grej. Hade väl varit en annan sak om han helt respektlöst kastat sig upp, repat lacken här och där och sedan hoppat på taket så det blev bulor.
Precis. Han klättrar ju försiktigt upp på bilen för att det ska bli sjyssta PR bilder för BMW och de har ju garanterat fått mer uppmärksamhet nu än om han stått framför bilen och gjort tummen upp.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top