Coola Ola
Progressiv klassicist
De Puniet "bara" 1.9 sek efter Lorre med 20 min kvar av FP1.
Det måste väl räknas som riktigt bra?
På vilket sätt är det riktigt bra? Visst, de Puniet är inte så vass, men 1,9 sek per varv är ju en evighet.
De Puniet "bara" 1.9 sek efter Lorre med 20 min kvar av FP1.
Det måste väl räknas som riktigt bra?
På vilket sätt är det riktigt bra? Visst, de Puniet är inte så vass, men 1,9 sek per varv är ju en evighet.
Tittar man på tiderna nu så kommer Rossi få kämpa för sin andraplats i totalen....jävlar vad snabb Lorenzo är tidigt!
Bägge Hondorna går ju med bra medans Rossi sladdar lite.........
Lor-1 Ros-4, 2:a till Lorre.....
Men, på raceday kommer MM hugga Lorre i hälsenorna och Pedrosa kommer bli passerad av Rossi om han håller sig på hjulen, pallen kommer sluta som jag tippat och Rossi sluter 2:a i totalen, gött att veta redan nu så man kan koncentrera sig på det estetiska istället!
Till en fundering, kan Bradls körstil kanske passa yamahan bättre? Tycker han ser lite mjukare ut och ser, enligt mig, ut att passa med högre kurvhastighet som på mindre hojar......
Inte att han placerar sig bättre än nu utan mer att han kan få ut mer ur materialet men materialet inte räcker lika långt......
Suzuki längre efter än jag hoppats men det är ju bara första passet så kanske bättrar sig.....
Usch, sista racet, vad ska man göra sen då?
Sukkan hade nästan lägst topphastighet av alla hojar inkl Open-hojarna. Hoppas att den inte är så slö utan att de bara tar det lite lugnt i början tills de ser att allt funkar!
Kolla igenom Rossis FP1-FP2 denna säsong så är trenden rätt tydlig - är han inom 0.5s från MM blir han normalt att räkna med.Tittar man på tiderna nu så kommer Rossi få kämpa för sin andraplats i totalen....jävlar vad snabb Lorenzo är tidigt!
Bägge Hondorna går ju med bra medans Rossi sladdar lite...
...Suzuki längre efter än jag hoppats men det är ju bara första passet så kanske bättrar sig...
Usch, sista racet, vad ska man göra sen då?
Kolla igenom Rossis FP1-FP2 denna säsong så är trenden rätt tydlig - är han inom 0.5s från MM blir han normalt att räkna med.
Kitta R1R inför kommande säsong kanske?
Närå, ska inte ljuga. Han sköt motorn.
Man köper en inspelningsbar box, spelar in hela säsongen, stänger in sig varje helg och börjar beta av racen igen och minns tillbaka, så gör jag ivf! Har de tre senaste säsongerna inspelade
Det räcker inte länge....
Har du inga gamla race på hederliga videokassetter då? Från tiden när Rossi åkte 250cc och fightades med Biaggi och grabbarna.
Glömmer aldrig hans första säsong i 500cc, magiskt att se hur han till sist lyckades lära sig bemästra"screemern".
Blir "gött" att bänka sig och fördriva vintern med gamla klassiska race ala 500GP.
/KentW
Då har du i alla fall "något" att gotta dig med.
Det är inte dumt med en svärfar av "rätta virket".,
/KentW
- - - Updated - - -
Då har du i alla fall "något" att gotta dig med.
Det är inte dumt med en svärfar av "rätta virket".,
/KentW
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2