NSB33
Mullsjö Maniac
Blåste utav helvete tydligen, pedrosa missade bromsningen flera gånger i slutet på rakan pga. medvind sa han.
Ok, ja nåt mysko var det förstod jag
Tror det kommer bli ett spännande race de första 15 varven
Blåste utav helvete tydligen, pedrosa missade bromsningen flera gånger i slutet på rakan pga. medvind sa han.
Härligt Rossi!!!
Nästa säsong kommer ju att bli galet spännande om Rossi kan börja ta pole positions...
MM mfl nästan sekunden långsammare än förra året....
Vad har hänt?
Reagerade också på Lorenzos uttalande, jag tyckte det såg ut som Rossi körde ikapp Lorenzo.
Kanske väntade Rossi in honom utanför bild?
Mest lite frustration från lorres sida som kom ut lite märkligt ..
Mmm, det hårda förefaller för hårt, det mjuka rätt bra och kanske håller rejsdistans, men tror Du någon i Open vågar gå på deras supermjuka bakdäck? Tror Du någon av de stora kan gå ut bå det hårda, risken är väl att man är för långt bak innan det mjuka börjar gå ner sig?Allmänt dåligt grepp i banan + tveksamt däckval från Bridgestones sida + blåsten som flera redan nämnt.
Mmm, någon muntergök är han ju inte men jag tycker han uppträtt rätt stort i motgång denna säsong - det klär honom betydligt bättre än "Lorenzo Land"-köret. Personligen är jag skitglad att han är med i toppen igen, han har en unik stil och kör med medtronomisk precision. MotoGP behöver alla Aliens de kan skrapa ihopLorenzo hittar alltid en "anledning" när han misslyckas, och den här gången var det tydligen Rossi's fel att han inte tog pole.
Lorenzo har alltid, i mina ögon, varit en riktigt "surkart"!
/KentW
Håller tyvärr inte med att jag unnar Lorenzo något. Surfittor som han hör hemma i sandlådan med ev pedrosa.
Fick även lite bekräftelse ang tidigare race då Rossi valde att köra nästa år och kanske 2016 när det gått så bra. Med det sagt vart det inte så jävla säkert att han skulle finnas kvar ett par säsonger till. Allt kan hända men ROSSI är min enda GUD! Önskar han allt gott inför imorgon--->
Det var väl ett tag sen han skrev på för två nya år med yamaha dvs t om 2016, hans mål har ju varit att forsätta köra och med yamaha som förstaval och yamaha var väl inte sena att signa upp honom för två år till. Går det bra dessa två åren och han känner själv att han är med där uppe i toppen och fightas om pallplatserna vete fan om han inte kommer överrens om ett nytt tvåårskontrakt med hamaha dvs fram till 2019. Med tanke på att han har bättre betalt än lorre utgår iaf jag från att han ranskas som #1 i stallet oavsett om lorre vinner eller ej. Lorre var ju sådär glad när rossi kom tillbaka och fick en högre lön
Jo, jag håller med, har Eurosport i nåt paket. Men här pröjsar jag fan hundrafemti pix i månaden enbart för att se MGP och blir skitsür när de bara lallar runt med sändningarna.
Alltid dåligt tecken när slut-gubben tar pole. Han kommer femma i morgon. Nu vet ni.
Lorenzo surade inte över slipstream utan att Rossi använde honom som 'hare' för att ha någon att jaga. Vet inte om Rossi väntade medvetet eller om det var slump att han hamnade lagom långt bakom.
"
Told that Lorenzo was annoyed at having given Rossi a tow to pole position, the Italian responded:
“Sincerely I was just lucky to be in the right place and I'm happy if he is a little bit nervous for this! It happens, and it's happened a minimum 100 times to me. It helps, especially with just 15 minutes in qualifying, it is very strategic.
"
http://www.crash.net/motogp/news/210714/1/valentino-rossi-a-great-surprise.html
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2