newstead skrev:
Har laddat den i 48 timmar nu, fastnat på 54%...
newstead skrev:
madmagnus skrev:2557859coolt! jag har laddat in 100:- på Hayden som vinnare....
han kommer köra in 900:- åt mig
gthyni skrev:2558670gick in på bwin och tänkte lägga en hundring på Elias,
men såg att Kenny gav 50:1 så hundringen slank dit istället.
Troligt: nja; möjligt: visst
han var het på Estoril och
5000:- tackar man inte nej till
Neutral skrev:2558176Efter racet alltså. De skulle aldrig låna ut årets hojar innan säsongen är slut, har inte bara med kraschrisken att göra.
Minns jag inte. Någon som har bättre minne och kan berätta hur gick det till när Hayden tog sig förbi och lyckade hålla sig före Rossi? Är väl enda gången bortsett Laguna Seca?Axxexs skrev:2560063
2005
MotoGP
1. Melandri
2. Hayden
3. Rossi
Nyteknik skrev:2560593Minns jag inte. Någon som har bättre minne och kan berätta hur gick det till när Hayden tog sig förbi och lyckade hålla sig före Rossi? Är väl enda gången bortsett Laguna Seca?
Minns som sagt inte vad som hände. Varför hade han femtonde kvaltid - sjukdom, skada, krasch på kvalet?Itssoeasy skrev:2560595Rossi kvalade in som nr 15, körde upp sig men var 3 sek efter...
Nyteknik skrev:2560618Minns som sagt inte vad som hände. Varför hade han femtonde kvaltid - sjukdom, skada, krasch på kvalet?
Låt oss för spänningens skull hoppas på en upprepning.Itssoeasy skrev:2560621Kraschade på kvalet och fick byta hoj.
Du har en ganska osmaklig vana att önska folk olycka i MotoGP.Nyteknik skrev:2560863Låt oss för spänningens skull hoppas på en upprepning.
Tycker du det...?valmers skrev:2560891Du har en ganska osmaklig vana att önska folk olycka i MotoGP.
Nyteknik skrev:2560618Minns som sagt inte vad som hände. Varför hade han femtonde kvaltid - sjukdom, skada, krasch på kvalet?
Tack!Axxexs skrev:2561183Rossi vurpade på ena kvalet när han skulle köra med första omgången kvaldäck. Skrotade hojen rätt bra och blev lite öm i kroppen med blåmärken.
Kom en moped och hämtade upp Rossi och han kunde fortsätta kvalet på andrahojen. Han förbättrade sin kvaltid lite men det räckte bara till en 15:de.
På racet gör han en bra start och på varv 6 ligger han 3:a. Melandri hade tagit starten och leder racet från första böj. Hayden ligger bakom och ser ut som att han inte kan köra om. Melandris taktik var att köra så fort han kunde hela racet och inte släppa förbi någon då det är svårt att köra om på den banan. Racetiden kapade han med typ 17sek mot året innan.
Rossi körde ifatt dom men kom inte närmre än 3sek ifrån i mål. Hade inget direkt kontakt med dom två framför någon gång under racet.
Är det inte du som kallar andra historielösa och så komemr du inte ihåg hur det gick i fjolårets final?Nyteknik skrev:2563182Tack!
Såg du inte racet? Hur kan du då uttala dig tvärsäkert om bland annat Haydens prestation? Pinsamt.Nyteknik skrev:2563182Tack!
Det är en sak att inte komma ihåg (och erkänna det) och en annan att uttala sig tvärsäkert utan att ha en susning.Gustav O skrev:2563220Är det inte du som kallar andra historielösa och så komemr du inte ihåg hur det gick i fjolårets final?
Har jag ”uttalat mig tvärsäkert” om hans ”prestation” på Valencia förra året?valmers skrev:2563227Såg du inte racet? Hur kan du då uttala dig tvärsäkert om bland annat Haydens prestation? Pinsamt.
Axxexs skrev:2561233Han bör undvika dom långsamma vänstersvängarna om han ligger 4:a!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|