Zee skrev:2572652Hm. Började det regna mitt i passet eller vad?
Det hade gått 7 minuter..
Zee skrev:2572652Hm. Började det regna mitt i passet eller vad?
oFFkeFF skrev:2572670Det hade gått 7 minuter..
Jag som försökte vara lite roligZee skrev:2572690Jo, tänkte väl det. Antingen det eller att han körde med en hand och en fot.
Iofs brukar han inte toppa träning och kval, men sist känns endå liite väl..
sandstream skrev:2572696Jag som försökte vara lite rolig
Därför att vit, rod och gul huva var tagna, dom har det för att skilja förarna åt. (eller så var det i speedway):vanewstead skrev:2572432Varför är det en blå hjälm på McCoy?
Kval ä rkval och race är race säger man väl.FireSalle skrev:2572794Det där resultatet duger inte, måste vara fler gubbar emellan om han ska vara fyra...
Bayliss verkar iaf. inte glömt bort hur man kör MotoGP-hoj, kul!
Men det står ju bästa tid 1'33"274 Fick han låna Randys transponder?Gustav O skrev:2572770Rossi körde en lång sista stint med jämna 1.32.4 tider.
DR-Zätare skrev:2572836Jag är så nervös inför söndag att jag knappt kan fokusera på något annat. Jag måste sluta följa MotoGP, det här är inte bra för min hälsa...
Okej, lovar att skärpa migZee skrev:2572706Du ska hålla dig till det du rokcar mest på, reta gallfeber på talibanerna här. Eller håll dig åtminstone till lyteskomik som vi alla förstår.
Suzuki har bekräftat att CV körde med kvaldäck.Gustav O skrev:2572770Capirossi och de Puniet garanterat på kvaldäck, troligen Vermeulen också.
Gustav O skrev:2572804Bayliss verkar gilla Ducatin betydligt mer än Hondan.
Beror kanske lite på vilken stad man är i, folket i Valencia är knappst opartiska. På 'stan' i P'yŏngyang f*rbannar de att han skrivit på för Honda. De är imponerade av hans pricksäkerhet mot amerikaner, precis det deras nya laddningar letar efter...gthyni skrev:2573353horde pa stan att Capirex dominerade,
har vill dom att Dani ska vinna men f*rbannar Honda for att han inte far
FireSalle skrev:2573523Beror kanske lite på vilken stad man är i, folket i Valencia är knappst opartiska. På 'stan' i P'y?ngyang f*rbannar de att han skrivit på för Honda. De är imponerade av hans pricksäkerhet mot amerikaner, precis det deras nya laddningar letar efter...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|