Victor skrev:2569079Jösses! Och sen säger folk att han inte är speciellt känslosam?
Då har du inte sett Sete show -05 o VM i självömkan. Ett sorgligt kapitel i roadracing historien
Victor skrev:2569079Jösses! Och sen säger folk att han inte är speciellt känslosam?
Zee skrev:2567895for(i=0;i++;i<1000){
__printf("I mean, aaa.. like. I mean..");
__FunctionBufuckinhuu(69);
__TryLookKewl(NickyHayden);
__action= ReadBetweenLines(KillButter);
__Valencia(NickyHayden, action);
};
CeltaniC skrev:2569226Haha! fy fan vad bäst den var!
Nyteknik skrev:2570032Det vore bara så j-a komiskt om Hayden fick sin revansch i säsongens avslutande race: han kör in i Pedrosas bredsida så att båda studsar ut i gruset. Eller ännu värre/roligare: Pedrosa gör i sin iver/nervositet att inte göra någon miss exakt som på Estoril.
Minerna i Repsol-Honda-lägret vore...ovärderliga.
Exakt!Itssoeasy skrev:2570066Den enda revanschen jag kan tänka mig han är ute efter är väl en seger + titel?
Jag är förstås inte helt allvarlig. Men man skulle ju kunna hävda att Hayden fick sin revansch genom att göra samma sak som Pedrosa gjorde. Om man tycker om att skratta på någon annans bekostnad (som inte är kroppsligt eller själsligt närvarande). Jag vill ju inte se Hayden som mästare och skulle skratta gott om han (utan allvarlig skada) blev inblandad i ytterligare en dråplig fadäs och vi fick se ansiktsuttrycken i det självbelåtna/självtillräckliga HRC-lägret.Itssoeasy skrev:2570066Kan du bara kort förklara hur det vore en revansch för Hayden? Menar du att Rossi redan fått sånt försprång så Hayden kastar in handduken, får hjärnsläpp och kör ner Pedrosa?
Den enda revanschen jag kan tänka mig han är ute efter är väl en seger + titel?
Nyteknik skrev:2570129Jag är förstås inte helt allvarlig. Men man skulle ju kunna hävda att Hayden fick sin revansch genom att göra samma sak som Pedrosa gjorde. Om man tycker om att skratta på någon annans bekostnad (som inte är kroppsligt eller själsligt närvarande). Jag vill ju inte se Hayden som mästare och skulle skratta gott om han (utan allvarlig skada) blev inblandad i ytterligare en dråplig fadäs och vi fick se ansiktsuttrycken i det självbelåtna/självtillräckliga HRC-lägret.
homerone skrev:2551153Rossi nollar, torpederad av Pedrosa
Madhonda skrev:2570167Då jävlar ska jag personligen åka ner och spöa skiten ur den där lilla surkuken.!!!
Madhonda skrev:2570167Då jävlar ska jag personligen åka ner och spöa skiten ur den där lilla surkuken.!!!
Gustav O skrev:2570217Det här citatet summerar lite varför jag inte tror Hayden fixar det.
"I need to win and hope that Rossi has a bad weekend. I know that's a long shot but we won't surrender until the chequered flag on Sunday."
Itssoeasy skrev:2570190Vilken Kattityd!
Ankan skrev:2570179Det skulle jag gärna bli åsyna vittne till.
Freddola skrev:2570248Drömmen vore ju nästan fall rossi krashar ut hayden hahaha
Madhonda skrev:2570244
Men jag är snäll egentligen.!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar