PL0J
Fo' Shizzle!
Jag förstår, hur många gånger har inte folk tagit upp det?Ravetrancer skrev:2583080CVad jag menar är att serien hade inte sett likadan ut om Yamman funkat som den ska.
Jag har inget emot att Hayden är VMästare, dock så är Hayden långt ifrån den bäste föraren. Eller tycker du att Hayden är bäste föraren?
Statistiskt sett är ju Rossi bäst och vem som helst som sett på MotoGP dom senaste säsongerna vet ju själv hur sjukt bra förare han är! Men det hindrar inte mig från att inte "heja" på honom. Håller med Valmers i hans uttalanden om att varför heja på den som alltid vinner? Lite roligare att heja på nån underdog tycker jag och när dom väl lyckas är det ju askul! Fattar inte att folk kan ha så svårt över att Hayden vann, i år var han och Repsol Honda det bästa paketet. En liten tanke, Hayden vann ju även "kval VM" med bästa totala kvaltid över säsongen. Och trots att han bara har en Pole Position så var han total snabbast! Borde inte det säga en del om hans jämnhet som förare och att det kanske inte bara var alla andras oflyt som gav han titeln?
Jag kan fortfarande beundra Rossis talang och jag är glad att det är han som är meste mästaren i fältet ändå, för han spexar och är uppenbart glad över sina vinster.
Den dagen Pedrosa tar över........den dagen.