Ser inte repsol-Hondan väldigt annorlunda ut i år?
Håller med dig.. Tycker flera såg "konstiga" ut ex Suzuki av d lilla jag sett av live testerna..
Jag tycker Repsol-Hondan får estetiskt mest godkändt av alla än så länge iår..
När körde 125 och 250 ihop?
Melandri's 1min 40.405sec lap time was also 1.33sec faster than he'd managed on the factory Desmosedici GP8 in last season's Spanish Grand Prix, held at the same circuit almost exactly one year ago.
Marco har en sån jäkla vinnarskalle! Det är vad jag tror saknas Stoner, Pedrosa, Sete, osv. De pallar inte trycket från Rossi, men det tror jag att Simoncelli skulle göra.
Pedrosa och Biaggi är väl beviset på att framgångar i 250 inte har någon betydelse i största klassen. Många spådde ju att Pedrosa skulle ta över efter Rossi och så har det ju inte blivit (och lär aldrig bli).Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Simoncelli kommer att ta (minst) en MotoGP titel. Jäklar vad han kör den parveln. Visserligen var tex Pedrosa och Biaggi lika dominerande i 250 när det begav sig, men Marco har en sån jäkla vinnarskalle! Det är vad jag tror saknas Stoner, Pedrosa, Sete, osv. De pallar inte trycket från Rossi, men det tror jag att Simoncelli skulle göra.
Pedrosa och Biaggi är väl beviset på att framgångar i 250 inte har någon betydelse i största klassen. Många spådde ju att Pedrosa skulle ta över efter Rossi och så har det ju inte blivit (och lär aldrig bli).
Pedrosa och Biaggi är väl beviset på att framgångar i 250 inte har någon betydelse i största klassen. Många spådde ju att Pedrosa skulle ta över efter Rossi och så har det ju inte blivit (och lär aldrig bli).
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |