AddE <TM>
Ny medlem
steffo skrev:Får se om jag och nån kompis fått koret till dess så kikar vi lätt ner!
Kör hårt!
Hör av er också, så vi kan åka tillsammans allihopa!
steffo skrev:Får se om jag och nån kompis fått koret till dess så kikar vi lätt ner!
DJM skrev:Jag hänger med såklart
Mac skrev:De kommer även att ha en tävling om vem som har den finaste 125:an (med pris) så det är ytterligare en anledning att komma!
Jag kommer att vara där men måste tyvärr övningsköra dit eftersom jag har uppkörning veckan efter!
AddE <TM> skrev:Precis sådär ska det låta!
Hör upp nu alla stockholmare och tänk likadant !
Lycka till med lappen!
NSR_Martin skrev:Sånna här träffar låter skitkul, mer sånt!
Somsagt, det är ju en bit och åka ändå, blir ju 60 mil på en dag, plus några mil som vi kör med, så ska det va lönt vil ldet till att det blir ett gäng, annars kommer jag inte...
Fluxir skrev:röcjer det ned 60mil för dig??? d blir ju över 40 för mig, å ja har 20 te jönköping.
har ja kvar 125an så kommer ja nog upp, dock hoppas ja att ja inte har kvar den. kommer iof upp även om ja inte har kvar den, men då får ja ju inte va med er å leka...
granath_ skrev:FAN! själv har man ju skrivning 17:e så det blir nog inget av med det, men jag är gärna med om det blir nå mer framåt sommarn! du får lägga upp en annan tråd sen om ni ska köra senare i år
MaXiZZ skrev:Jag har då uppkörning nästa vecka 5/5 så vi får väll se om jag fixar det!
Om jag nu gör det,vilket jag gör så åker jag självklart med!
AddE <TM> skrev:Härligt! Obligatoriskt meddelande i denna tråd med ifyllning av listan på dig då när du kommer hem den 5 Maj. Lycka till!
cross_micke skrev:fan att man inte har kortet då!!
aja det går väll fler tåg! men jag tror det kommer bli as kul!!
När? Var?AddE <TM> skrev:Hmm... Många som håller på å ta kortet nu... kommer ihåg hure va på " den gamla goda tiden"
Hur ser det ut om vi bara är 4 eller 5 st? Upp med era namn på listan, ni som inte fyllt i!
Läs i början av tråden! Någon speciell mötesplats är intebestämd än... måste se om det finns intresse först! kommer du?Nykan skrev:När? Var?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|