NSR_Martin
Vill man så kan man.
Biifer skrev:Du, det är nästan så JA!
Haha, hur lång är den goa vägen? Här har vi en som är riktigt fin, 8-10 mil lång ungefär, helt underbart...
Biifer skrev:Du, det är nästan så JA!
Bogesund är inte så lång, under milen tror ja... Men det är otroligt fin. Så om du har vägarna förbi så tycker jag du ska prova själv. 30mil kanske är en LITE väl lång omvägNSR_Martin skrev:Haha, hur lång är den goa vägen? Här har vi en som är riktigt fin, 8-10 mil lång ungefär, helt underbart...
Biifer skrev:Bogesund är inte så lång, under milen tror ja... Men det är otroligt fin. Så om du har vägarna förbi så tycker jag du ska prova själv. 30mil kanske är en LITE väl lång omväg
Vanish skrev:Jag tycker vi åker en sväng först..jag skulle nog helst vilja åka i samlad 125a trupp...det kommer ändå blir rätt rörigt där inne sedan + att vi alla ligger på samma nivå på mc:s så att säga!
Var är det tänkt att vi ska åka sen då? Har ingen lust att åka till Tyresö om vi bara ska dra in till stan igen.AddE <TM> skrev:Precis! Samlad 125a-trupp ere som gäller! Vi åker en sväng först, sedan beger vi oss mot kungsan!
Vad tycker ni om samling vid donken i Tyresö?
Biifer skrev:Var är det tänkt att vi ska åka sen då? Har ingen lust att åka till Tyresö om vi bara ska dra in till stan igen.
AddE <TM> skrev:Vanish? är du med på mötesplats donken tyresö?
AddE <TM> skrev:Vanish? är du med på mötesplats donken tyresö?
Vanish skrev:Absolut, jag tar med mig Speeder också eventuellt Alpina...kan höras närmare om tid och så när det börjar dra ihop sig.
DJM skrev:Donken tyresö? oj var det bara ni som ska mötas? isåfall var ska den riktiga mötesplatsen vara?
AddE <TM> skrev:Det är inte bestämt, men eftersom du kommer från upplandsväsby så vet jag inte vad du tycker om att åka 2 mil utanför stockholm för att möta oss som ska samlas i tyresö vid donken... vi som samlas där e Vanish +2st, dnisse, rs#41 och jag... 6 pers alltså!
De bara för er andra att fundera och grubbla lite om vad ni känner för!
Vi kan ju höras av senare när det börjar dra ihop sig!
Personligen skulle jag inte bry mig om jag fick åka 2 eller 3 mil extra hit och dit. Man kör ju trots allt för att det är roligt! Men vissa kanske inte har ekonomin till det? Vad vet jag?
Här har du kartorna!DJM skrev:Jag kommer till tyresö!! Kan du fixa karta där ni ska träffas?
tobbe_en1 skrev:jag och polly kommer nog men vi har ju 60 mil att åka!
ska bara klara uppkörningen!
AddE <TM> skrev:Det är inte bestämt än, men vi är iaf 4st som bor åt tyresöhållet just nu... jag, dnisse, rs#41 och vanish.
För dom det blir en omväg att åka kan vi ju mötas upp på vägen?
Tjet skrev:Vi sitter i samma båt, du och jag!
Men framåt sommaren hade vart fint med en träff, om man nu fått lappen...
Ha så kul ni andra där uppe!
Det låter utmärkt!, men självklart kan den som vill komma till donken tyresö som inte bor här, också komma hit!Speeder skrev:Hur som helst kan vi som bor söder om stan mötas vid Donken i Tyresö, vi är ju ändå 5,6 pers. (Adde TM, Vanish, Speeder, AlpinA, rs 41 och Dnisse)
Sedan kan man ju möta resterande på ett passande ställe för dem och för att senare åka till Kungsan?
Eller?
Har även en polare på en RS 250 som antagligen följer med.
/Speeder
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |