NSR_Martin
Vill man så kan man.
MaXiZZ skrev:Sign The LIST!
Nåt jätt
MaXiZZ skrev:Sign The LIST!
AddE <TM> skrev:Låter hur utmärkt som helst! Vi väntar på dig! Kanske inte så roligt att åka upp själv kanske? Inga polare som kör också?
AddE <TM> skrev:Det börjar dra ihop sig lite smått nu mot helgen (optimist)!
Vi samlas kl. 10:00 at McDonalds Tyresö. Söndasmornar är helt utmärka, med näst intill ingen trafik, d.v.s. bilar
Det är ju utmärkt, ännu mindre bilarNSR_Martin skrev:10?
Då måste jag åka kl 6-7 ju!!
Biifer skrev:Det är ju utmärkt, ännu mindre bilar
cross_micke skrev:alla som vill köra hoj i sommar.. och inte vill åka ensamma kan skriva upp sig på tråden 125 klubb!! MVH: Micke
Det blir lättare om en person anpassar sig till minst 10 andra, än om 10 personer skall anpassa sig till en person.NSR_Martin skrev:
EDIT: kan vi inte säga kl 12 istället?
AddE <TM> skrev:Ska du åka hoj med oss på söndag eller ska du starta en moppeklubb?
...en liten funderare till dig...
AddE <TM> skrev:Det börjar dra ihop sig lite smått nu mot helgen (optimist)!
Vi samlas kl. 10:00 at McDonalds Tyresö. Söndasmornar är helt utmärka, med näst intill ingen trafik, d.v.s. bilar
Biifer skrev:Vad gör vi om det regnar? (Vilket det ser ut som att det kommer göra)
Enligt DN ska det vara Sol/Regn.DJM skrev:vad snackar du om? det ska vara sol! http://www.aftonbladet.se/vss/vader/vadersok/0,3599,,00.html?place=stockholm
Biifer skrev:Enligt DN ska det vara Sol/Regn.
Det ska även bli 5-10 grader.. Brr, aja vi får hoppas på det bästa!
shoik skrev:hörru funderar på, när hade ni tänkt att komma till kungsträdgården då?
AddE <TM> skrev:De "större pojkarna" ska dra in vid 12-tiden, såg jag på samma slags tråd som denna fast under "Träffar/samåkningsforumet"
Det låter väl hyfsat rimligt! Vi ska ju plåta lite å köra och sånt innan, så d blir runt den tiden tror jag. Vi får se hur det blir när vi verkligen är på plats.
Blir det regn så är det nog inte lika många som kommer, men jag kommer i ur och skur!
shoik skrev:okej... ser mörkt ut för min spole, ringde hojladan idag. dom sa igår att den skulle kunna komma ons eller tors, idag ons sa dom att den skulle kunna komma tors eller fre.
antar om man ringer på fredag så kommer den inte överhuvudtaget
AddE <TM> skrev:Jag lider med dig! Du ska bara veta vad jag och bettan har gått igenom de senaste månaderna....skönt att det inom mycket kort är över! GOD JUL PÅ ER!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|