Jag hade med kameran, men som vanligt så glömmer jag att den ligger i fickan.nicke skrev:blev de nå bilder av dagens ettap?...
Tror högst det blev 4 bilder
Aja, dom dyker upp imorgon.
Jag hade med kameran, men som vanligt så glömmer jag att den ligger i fickan.nicke skrev:blev de nå bilder av dagens ettap?...
Biifer skrev:Jag hade med kameran, men som vanligt så glömmer jag att den ligger i fickan.
Tror högst det blev 4 bilder
Aja, dom dyker upp imorgon.
AlpinA skrev:Ja det gör han.
Men Dnisse hade du fått ordning på din hoj till idag eller har du fortfarande problem med boxen?
Dnisse skrev:tror han heter David han med 250n
Speeder skrev:David, Mr Adrenaline, har en CDI box. Den du behöver var den som det står Ducati på eller hur?
Jag tror Adde_TM har en hel del bilder från igår.
/Fredric
Dnisse skrev:jepps det är den som det står ducati på. Någon sådan hade han inte lr?
Adde_TM tog nåra bilder men inte så många, han klagade ju över ont i magen och det visade sig vara blindtarmen.
/dennis
Speeder skrev:Jo, han har den.
/Fredric
DJM skrev:Vem var det jag pratade med om du hade importerat via en firma i örebro? Kan du meddela mig?
AlpinA skrev:Kanske var jag? Det var iaf inte genom någon firma utan en privatperson som fick in en massa hojjar lite då och då.
Ser inga bilder på 125or, är jag dum eller ligger det inga där? Var??AddE <TM> skrev:Spana www.tyresomoto.tk för att se bilderna som togs under söndagen
NSR_Martin skrev:Ser inga bilder på 125or, är jag dum eller ligger det inga där? Var??
AH, därför, skummade bara igenom bilderna, såg inte nån 125a, får kolla vidare lite kanske...AddE <TM> skrev:Det måste nästan vara du som e lite dum näe'ra....De e inte BARA bilder på 125'or...de e bilder från hela dagen! Dock skulle vi ha tagit fler bilder med alla 125'or, men jag var tvungen att avböja efter halva dagen pga vissa omständigheter =/.
NSR_Martin skrev:AH, därför, skummade bara igenom bilderna, såg inte nån 125a, får kolla vidare lite kanske...
Biifer skrev:Lite bilder på 125or kommer. Jag har inte kameran här just nu bara. Blir nog imorn
AddE <TM> skrev:Vi börjar bli otåliga nu
Vad fastnade på dina kort egentligen? Vi vill se!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|