czech_racing
Reset
Kanske varit uppe redan...?
http://tv4.se/lokaltv/stockholm/visa.asp?region=stockholm&id=307785
Mvh
P.T
http://tv4.se/lokaltv/stockholm/visa.asp?region=stockholm&id=307785
Mvh
P.T
sgtpepper skrev:
Och ja, jag skiter i att tjackhoran bakpå var "oskyldig". Hänger man på en pundare på hans hoj/bil/whatever så får man skylla sig själv.
Preja fler pundare!
Rille skrev:Spelar ingen roll vem det är, ALLA är någons syrra , brorsa, morsa ,farmor eller någon annan släkting
Det var fan vad det skall vara blödigt varje gång en sådan här sak händer. Vad skall snuten göra då? Skall alla brottslingar på MC ha fri lejd eftersom dom små puttenuttarna kanske kan skada sig vid en eventuellt påtvingad inbromsning?
Don´t do the crime if you can´t do the time.
Fanns väl ingen oskyldig i detta.
Gulsnabbtrajja skrev:Som det sagts så många gånger förr:
Don´t do the crime if you can´t do the time.
Fanns väl ingen oskyldig i detta. Hellre att en påverkad krachar sig själv och passageraren som hängt med mot polisen (hon bör ju vetat om att man inte ska åka MC med påverkade) än att dom möter nån riktigt oskyldig.
Fri lejd bara för att det är MC är ju dumt, tvivlar på att snuten inte överväger riskerna heller, skulle säkert inte trängt nån av motorvägen i 150+
Bottom line, varför stannade han inte innan??
Dontuworry skrev:Ska man verkligen ta allt som skrivs i tidningen ordagrant ?
Vi har ju ingen aning om exakt vad som hände, jag tror (kanske naiv) att polisen säkerligen gjorde bedömningen att deras "prejning" kunde ske relativt riskfritt.
Preja måste väll inte betyda närkontakt !? de kanske ställde sig i vägen ??
Jag har fortfarnade STORT förtroende för vår poliskår och försvarar dem gärna. Men våra mediers sätt att rapportera utifrån sälja-fler-tidningar lr mer lyssnare/tittare kommer jag aldrig försvara......
Vad vet vi, vad vet medierna ?
Irrelevant fråga. Ett dåligt omdöme eller ett felaktigt beslut skall inte leda till direkt livsfara.Gulsnabbtrajja skrev:...Bottom line, varför stannade han inte innan??
Dontuworry skrev:jag tror (kanske naiv) att polisen säkerligen gjorde bedömningen att deras "prejning" kunde ske relativt riskfritt
Bingo skrev:Irrelevant fråga. Ett dåligt omdöme eller ett felaktigt beslut skall inte leda till direkt livsfara.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|