Klart de hade haft mer utstrålning eftersom en tvåtakts 500:a i sig har en helt annan karaktär och utstrålning än en fyrtakts 1000.
Jag svarade på Yamaha R7
Klart de hade haft mer utstrålning eftersom en tvåtakts 500:a i sig har en helt annan karaktär och utstrålning än en fyrtakts 1000.
Så köp en då. Svårare att köpa de hojar som tråden handlar om: de som inte går att köpa.Finns bara en dröm: Yamaha OW01 !!!
Jag väntar på Nortons come-back:
Är det nån som vet om FZR 750 Genesis någonsin såldes i Sverige?
Tror ej modellen såldes i Sverige, det troliga är att hojen är väldigt ovanlig totalt sett, FZ750 som med aluminiumram blev FZR750 som sedan blev den riktigt ovanliga FZR750R "OW01" Yamahas homologiseringsbike för Superbikeserien. Jag saknar en sådan i mitt garage ochså. Tror att generalagenten föredrog att importera 1000cc modellen. Toyman
Hej Toyman.
Jag tror det du skriver stämmer.
Det gick en FZR 750 i Gävle sent 80 och tidigt 90 tal och den var privatimporterad om jag minns rätt.
/ Peter
Wankeln kommer att gå på IoM TT i år.med wankel då såklart
Den här är nästan lite för modern för tråden men:
Finns inte att köpa i europa utan bara i japan!
150 KW 205 hp @ 11800 rpm (213 hp with SRAD)
Aah Suzuki GSX1000r K6 Yoshimura! den är PHet!
Fast Norton sköt mest motorer på IoM-TT i år och kom inte till start i Seniorracet.Wankeln kommer att gå på IoM TT i år.
Comandon påstås vara färdig för försäljning när som helst.
Nu tror jag på det.
Företaget är åter i Brittisk ägo.
Jänkarna bara svamlade och försnillade pengar.
Honda CBX 1000
Asså ursäkta,men italienska fälgar passar inte på en japansk motorcykel.
Honda CBX 1000
Dra åt helvete, va ful den var
usch då
Annars så är ju högersidan av den hojen den snyggare sidan. Jag gillar förgasarnas placering.Här sitter han på sin egen Harley XR1000. En eftertraktad gathoj som HD bara tillverkade 1983 och -84. Den hade den legendariska XR-750 flattrackfabriksräcermotorn som för dessa gathojar ökades till 1000 cc. Typiskt för XR-motorerna är att båda topparna har avgasporten vänd framåt för bra kylning av hetändan av topparna under ovalbaneracen.
Såldes bara i några få ex i Sverige.
Ja jag visste inte vilken sida jag skulle välja, Less is more.Annars så är ju högersidan av den hojen den snyggare sidan. Jag gillar förgasarnas placering.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |