Och Jag SKA vara mångmiljonär och ligga på en utrotningsotad, vit tigerfäll bland mitt harem av volleybollrumpade senpubirtetsteens men är det så kanske?
Det är inte alltid som det ska.
...Och äta månstensgrillad utrotningshotadearterpyttipanna
Och Jag SKA vara mångmiljonär och ligga på en utrotningsotad, vit tigerfäll bland mitt harem av volleybollrumpade senpubirtetsteens men är det så kanske?
Det är inte alltid som det ska.
Vem/var fick du det citatet fran!?
... Skulle inte heller lämna nyckeln i hojen (som killen i artikeln tydligen har gjort, åtminstone enl det som stod)...
Tur att det finns så duktiga personer som du som tar ur nyckeln när man kliver 2 meter bort vid en P-plats för att lätta på trycket. Jag gör det inte i alla fall, dumt, kanske det.
Jag tror att han klippte ut en bit text ur artikeln och gjorde ett eget citat
Men det är bara vad jag tror
Nej, kolla igen sa har han citerat Visse.
Vem fan är det!?
Konstigt
Svenskalärare, ibland skulle jag vilja vara det.ibland vill jag vara moderator här också
fyfan, tyvärr inget nytt. Jag blev rånad under pistolhot i höstas i centrala Göteborg, men jag gav inte hojen. (dom fick inte med sig någonting), men tyvärr kraschade jag hojen i flykten. Stannar aldrig oplanerat numera. *noijig*
Nej, kolla igen sa har han citerat Visse.
Vet inte om det ändå är vettigt som kvinna att försöka sticka. Så som dagens samhälle serut så vet man inte vad som händer om man ger upp hojen och kliver av när det står en bunt män med pistol.
Tradskaparen heter KGK inte Visse?från han som la in tråden ?
fyfan, tyvärr inget nytt. Jag blev rånad under pistolhot i höstas i centrala Göteborg, men jag gav inte hojen. (dom fick inte med sig någonting), men tyvärr kraschade jag hojen i flykten. Stannar aldrig oplanerat numera. *noijig*
Va? Du fick en pipa i nyllet och gör inte som du blir tillsagd?
Det är guts. Och jävligt korkat.
Jag trodde först att det var något dåligt skämt. Svin ute efter midnatt på en mörk bakgata i anslutning till en å och restuarang,men sen fattade jag ju att så inte var fallet och blev riktigt förbannad istället.Jag stannade där i 10-15 sekunder för att kolla telefonen, min syster var ute på krogen, det var hennes 18 års dag, och jag var i området för hennes skull. Så hamnade jag själv i skiten. Jag har utan överdrifter slitit som ett as för att få mitt liv som jag vill ha det, och skaffa det jag drömt om, så jag ger inte bort mina grejer. Tanken slog mig ett par ggr att jag kanske skulle vara en knäskål mindre, eller kanske inte komma levande därifrån..men det var en chansning. Jag kom ganska lindrigt undan. Jag deppade länge att hojen var kraschad och att jag som vanligt behövde betala kalaset ur egen ficka.. men skitsamma, svinen fick inte hojen iallafall.
(kom inte o snacka om försäkringar här.. Stöldsjälvrisk på 15 000kr lockar inte. Jag lämnar sällan hojen var som helst, vem trodde att sånt här skulle hända, jag ville ha en lägre premie och valde den försäkringen. Alla andra risker hade jag eliminerat, som att mest bara ställa hojen hemma, om jag ställer den. )
Modigt tjejen Jag tror inte jag skulle vara lika tuff faktiskt.
Trist att du krascha hojen efteråt.
Svenskalärare, ibland skulle jag vilja vara det.
Vet inte om du har missat det men flera med mig undrar vad du menar med ditt inlägg i den här tråden.
Varför ger man sig in i ett diskussionsforum och skriver saker som man tydligen inte vågar stå för eller svara på?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|