Jag önskar att jag fick vara ensam med den jävja mega idiotbilisten i ett låst rum i en hel timme.
Bara för att prata om trafikregler
ELLER HUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...då jag blev omkörd av en Kawaskaki som i höjd med bilen och med en halvmeters avstånd i sidled klipper till och slangar, ett rensat system på detta avstånd gjorde att ungarna (snudd på ) sket ner sig..snubben fortsätter och vinglar in i "fel fil" på slangen vilket innebär att bilen han möter får ställa sig på hejdarn..
Men det var ju inte riktigt så det gick till enligt de som hörs här i varje fall:
"Jag och sebban kom åkande på Åbyvägen utanför mässan när en bilist fick för sig att "skrämmas" och vinglade till ordentligt in i min fil ..."
Sedan kanske bilisten inte alls menade att skrämmas utan bara såg MCn för sent... jag tippar på att han kommer att hävda det. Vidare att MC-föraren attackerade hans tjej... allt har två sidor.
Efter att han prejat mig så sprang han ut och skrek och sen smet från platsen. Då måste han ha varit medvten om att det var hans fel, annars hade han väll stannat tills polisen kom.
Efter att han prejat mig så sprang han ut och skrek och sen smet från platsen. Då måste han ha varit medvten om att det var hans fel, annars hade han väll stannat tills polisen kom.
Tuktuk somna om
Räcker att någon annan hoj har gjort nåt dumt ett par timmar tidigare för att vissa ska vara förbannade på alla mc-åkare.Vad tror ni att ni gjort for att fa bilisten att skramma er?
Han kan ju inte bara fatt for sig att skramma nagon utan anledning?
Räcker att någon annan hoj har gjort nåt dumt ett par timmar tidigare för att vissa ska vara förbannade på alla mc-åkare.
Nu tänker jag inte försvara varken den ena eller den andre, men jag kan ju säga som så att hade jag haft en piggare bil så hade jag gjort detsamma idag
Jo, jag tror på er historia men förbered dig på att få någon tillbaka. T.ex. att hotbilden gjorde att han blev rädd och stack.
Du hade prejat ner en hoj i diket för att han skrämde dina ungar ?
Nej det hade jag med all sannolikhet inte gjort..
vad jag menar på är att sitter man på hoj så får man uppenbarligen uppföra sig hur man vill.. händer det sedan någonting så är det helt ok att med gråt i strupen säga att "farbrorn var dum" och kräva medhåll av gud och alla.
I detta fall kan man ju om man läser mellan raderna se att gubben uppenbarligen blir gängad på insidan, han kan ju hävda att han såg hojen i backspegeln och genast böt fil...
men som sagt jag var inte där..och mitt inlägg var väl mer OT då det handlade mer om ett generellt beteende än vad som hänt här..
vad som hänt här vet Fredde GSXR och gubben.
Jag låg i högerspår och gubben körde om mig, så han var helt medveten om vad han gjorde.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |