Motorcyklist sökes för filminspelning

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Konstigt, stockholmare borde springa till biltema och köpa sprayburkar bara för att få vara med i rutan.:va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Konstigt, stockholmare borde springa till biltema och köpa sprayburkar bara för att få vara med i rutan.:va

Nu bor jag visserligen inte i stockholm, och är uppvuxen i de mörkaste (intellektuellt iaf, bibelbälte... Brrr...) men trots att jag har en svart hoj som av TS eller artisten antagligen inte kan skiljas från spökgöstas gixxer så känner jag ingen lust att vara med alls, även om det hade varit strålande sol mitt i sommaren och de pyntat för bensinen för att asa mig dit och köra. :hihi

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Ni får tänka om. Det är nog nära omöjligt att få tag i någon med en ball svart sporthoj som vill ut och riskera den i januariväder. Dessutom är de flesta hojar undanstoppade vid den tiden på året, vinterpreppade och står i nån förvaringshall hos en hojverkstad eller så.

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Ni får tänka om. Det är nog nära omöjligt att få tag i någon med en ball svart sporthoj som vill ut och riskera den i januariväder. Dessutom är de flesta hojar undanstoppade vid den tiden på året, vinterpreppade och står i nån förvaringshall hos en hojverkstad eller så.

Vadå bara möjligheten att få ställa upp med hoj mitt i vintern på isiga saltade gator och få den nerskitad för en "noname" superstar måste ju vara en upplevelse för alla sporthojspiloter :fakta

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Han får nog nöja sig med en fet utvecklingsstörd kille på en rostig moped han världsartisten.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
:tummenupp

Slog av ljudet efter en minut så jag måste erkänna att jag klarar slask, salt och kyla bättre... :rodnar

Bilen var röd men även om andra färger än svart går bra så måste även jag tacka nej... :(

Gillar du inte autotunad målbrott-spoken-word-krax med generöst tilltagna ljudfilter? :va :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati