Motorcyklist sökes för filminspelning

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Hoj
.
Madi kan väl köra själv? Blir häftigast så, för körkort verkar inte vara något problem :banana

Raderad medlem 61114

Guest
Omg hahahahahaha:3freak:crash

Har mattsvart hoj, nattsvart hjälm men.... Naaeeee

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ställ upp du då. ;)

Din är ju fan så mycket ballare än valfri dussinhoj iaf.

Tråden släppte ju topic redan på första sidan. Nu handlar det om hur töntig och dålig artisten är. Det är hater-fest.Det var det jag menade med gnällhoj.com.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Nu är det ju helt enkelt så att ingen kommer lägga en förmiddag på Årstalänken mitt i vintern för en ostfralla och en kopp kaffe, sladda hem med fyra skrynkliga hundringar i bakfickan. Inte ens för Madi:glömdet

Jag fixar det för 6.000,- på faktura:fakta

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nej.
Aldrig.
Inte ens med smileysar, eller tungan i kinden eller glimten i ögat eller vad du vill.
Aldrig.

Fuck! Det har startats krig för mindre.

Det är ju bara flanar som inte e härifrån som säger sån skit.. och blir bortgjorda så fort dom säger det här! :D

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Nej.
Aldrig.
Inte ens med smileysar, eller tungan i kinden eller glimten i ögat eller vad du vill.
Aldrig.

Fuck! Det har startats krig för mindre.

:felämne

Det var en kille boendes i de södra delarna av landet, (erövrat i krig när Danskar retat Jöttlaborgare för att de inte byggde staden själva utan köpte in Holländare för jobbet,) som tipsade mig om ett bra sätt av avslöja vidsynthet och överseende... eller brist på sådan... :hej

En kille med båtskräck f.ö. så istället för att ta båten till Finland körde hoj över Happis trots att det var vinter!:)

Sveaborg var ju skyddet i öster och hette Routsinlinna när det byggdes så den västra borde ju då heta Jöttlinlinna. :va

Men nu kan jag inte finska, är uppfödd i Rikkinrouti, men tillräckligt nära Tokholmen för att somliga tror att jag är därifrån. :dummer
Men somliga kallar även Blekingar och Hallänningar för Skåningar också så det får man inte ta så allvarligt... :krama

:backontop

Såsom vädret ser ut nu är det lite svårt att göra någonting "bra" av den första idén på Årstalänken men om man tänker så här...

Huvudpersonen tittar på en bild av Spökgösta, (eller Dyska Turboryttaren) och en bild på en solnedgång, går och lägger sig men i "drömmen" kör han stolt en mattsvart Zûndappchopper iklädd jeans och skinnjacka, (med coolfiberfransar,) bärandes (härligt ord! :tummenupp) hjälm med mörkt visir.

Huvudpersonen blir sedan omkörd av en lastbil som, vilket är brukligt i Tokholsregionen, går in precis framför och sköljer över hoj och förare med brunt saltslask!

Avslut med bild med brun "snö" droppandes från hoj och förare...

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Bara funderar lite.................då jag sprang på denna tråden nu och har njutit av den höga takhöjden i tråden en stund nu.

Om JAG skulle spelat in en film/musikvideo etc så hade jag tajmat scenerna med årstiden. Alltså hade jag spelat in ex vis strand/hoj/utomhus-partyscener i juli istället för i januari.

Likaså hade jag föredragit skidscener i januari istället för i Juli.

Mest för enkehetens skull. Skidscenerna hade ju kostat multum att spela in utomlands i juli jämfört med ett lågt pris i Sverige om man tar dem i januari månad.

Sportbilar/rejshojar/utomhusparty/strandscener likaså - Det är inga problem att spela in dem i Januari..................men det sker förslagsvis utomlands.

Annars var detta en skönt utflippad tråd med sköna vinklingar och Off-Topic (offpist !?!) kommentarer som värmer själen i vintermörkret.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Gillar man inte musiken han spelar är man gammal, så enkelt är det.

Kom ihåg Cerwin Vegas slogan

If we're too loud you're too old

Pioneer hade sin "Earconditioned by Pioneer"

och............Alpine körde med coola varningsskyltar

s-l1000.jpg

Vad de har för slogans idag har jag ingen aaaaning om. Men så är jag inte 20 år längre !

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kom ihåg Cerwin Vegas slogan

If we're too loud you're too old

Hmmmm, jag har ett program från en Ted Nugent-koncert 1977 där han framhåller samma sak: "If it's too loud, you are too old!" Så vem var först?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati