Vad hände med de mysiga medarbetarna på bike då? Fick de sparken?
Bike ryckte upp sig när Magnus Wallner var chefredaktör, sen han slutade har tidningen blivit total ointressant, tråkig och saknar kvalitet. En nystart är nog vad som behövs.
Motorrad har alltid vart tråkiga och översättningen från tyska till svenska har inte glatt någon - men resurser för kvalitativa tester har de allt.
Hoppas att detta kan mynna ut i något bra. Kan de skapa ett Motorrad med personlighet och humor kan det bli riktigt bra!
Nu fick jag en liten tår i ögat, tack för det vänliga omdömet.
Köper ni in material från frilansare, eller är det bara eget? Vem kontaktar man med material?
Det om något vore väl värt att bygga upp igen (om det nu är borta) gemensamt via SH/BikeBike hade ju en suverän sida med referenser, där privatpersoner kunde lämna omdömen om hojar de ägde eller hade ägt. Den sidan har varit närmast ovärderlig när man funderat på att byta hoj och önskat lite opartiska referenser.
En till i hyllningskören. Bike var riktigt bra när du var chefis. Plus att det var kul att läsa om din vinterpendling med Duccen!
Det om något vore väl värt att bygga upp igen (om det nu är borta) gemensamt via SH/Bike
SH/Bike Mc Wiki med omdömen.
Först specifikationer på hojen och sen användarrecensioner nedanför.
Samt ge alla en lätt guidning vad som bör framföras.
Typ; +/- med hojen, problem man haft, skulle man rekommendera den, intryck den gett, går den att modifiera, osv.
https://www.bike.se/nyheter/nya-luftfilter-fran-kn/
Är det bara jag som tycker detta är löjligt mycket över gränsen för när inlägget skall märkas som reklam?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|