Regnade tydligen så mycket att det inte var någon sikt för de längre bak i racet som kör i sprutet.Så, är det klimatförändringarna som gör att man inte kan köra klart regnrace nuförtiden?
Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?Regnade tydligen så mycket att det inte var någon sikt för de längre bak i racet som kör i sprutet.
Mugello banan dränerar vattnet lite för långsamt ?
Att en Honda inte är podium-material.Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?
Svenska kommentatorerna säger "och Marquez på en 3:e plats visar vilken förare han är".
Vad har jag missat?
Rättat Mugello till Motegi, TACK !Har väl lite eller ingen inverkan i Japan?
Svenska kommentatorerna säger "och Marquez på en 3:e plats visar vilken förare han är".
Vad har jag missat?
Det är ju absolut sant.Att en Honda inte är podium-material.
Hehe... Den får du bjuda på.Rättat Mugello till Motegi, TACK !
Så, är det klimatförändringarna som gör att man inte kan köra klart regnrace nuförtiden?
För att inte tala om chansen att få hela alltet elektriskt vid ett blixtnedslag.Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Kan det fetstilta, tillsammans med att poängen man tävlar om över en säsong har dubblats från typ 400 till 800, leda till att vi ytterst sällan får se klassiska bataljer som Rossi/Gibernau på Jerez, Rossi/Stoner på Laguna Seca, Rossi/Marquez... var det nu var?, Rossi/Lorenzo på Suzuka m.fl fast i en annan konstellation?Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Det har du rätt i ! Varför riskerar nått i dimman bakom Jorge Martin, bättre bryta än vurpa !Kan det fetstilta, tillsammans med att poängen man tävlar om över en säsong har dubblats från typ 400 till 800, leda till att vi ytterst sällan får se klassiska bataljer som Rossi/Gibernau på Jerez, Rossi/Stoner på Laguna Seca, Rossi/Marquez... var det nu var?, Rossi/Lorenzo på Suzuka m.fl fast i en annan konstellation?
"Säjfar" förarna mer nu när de kanske känner att det finns så många fler poäng att fajtas om så man måste inte tänka "do or die"?
Visst är det så, och förra racehelgen var det för varmt! Hoppas något emirat bygger en inomhus bana snart med skumgummi runt hela banan en fet klimatanläggning. Inga läktare heller, så slipper förarna distraktionen med publiken också.Nä, jag tror mer på att nutidens veklingar är influerade av fackföreningar, byggnadsarbetare, vägarbetare, chaffisar och annat vänsterpack som kör något snack om att ”ingen ska behöva dö på jobbet”. För man får väl anse att den risken ökar om greppet minskar med en faktor tio och sikten med en faktor hundra…?
Även på Isle of ManVisst är det så, och förra racehelgen var det för varmt! Hoppas något emirat bygger en inomhus bana snart med skumgummi runt hela banan en fet klimatanläggning. Inga läktare heller, så slipper förarna distraktionen med publiken också.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |