Mozz-Aid.........Highsider på en Ducce i Bahrain blev en kostsam historia

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Nu får vi hjälpa till........

Jag swishar över en hundring........................och uppmanar härmed andra att följa efter.

SWISH på tele 0709752562

Jag hittar inte logiken i att en tankjä***l till en Ducce ska kosta 20 loppor. Men jag hittar logiken i att hjälpa till när du hamnar i knipa !

Tagga swishen som "Mozz-Aid / Ditt Namn"

Mozz-Aid.jpg

Bahrain/Sverige 1 Dinar = 24,84 Kronor

ra?kning2 copy.jpg

The Räkning

nota1.jpg
nta2.jpg

Se så LEDSEN Mozz ser ut .....Klart man hjälper till :)
atm.jpg

Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag sätter över 200 när jag slår på datorn nästa gång. Bra initiativ! :tummenupp

(Jag måste vara värre än Yzf R1...! :krama )

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
När man sitter i sängen, nyvaknad, i mörkret så här på racedagensmorgon, mör i kroppen och med en fot som blir större och större, och med vetskapen att räkningen efter gårdagens highsider kommer att sluta på 30000+ kr..... då är det lätt att bli lite... deppig!!!!!
DESTO gladare blir man när entusiastiska supporters startat MOZZ-AID, för att chippa in och stödja betalandet av räkningen!!!! JAG BLIR GLAD!!! JAG SKRATTAR!!! NI ÄR UNDERBARA!!!! TACK!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:rock:rock:rock:rock:hej:hej:hej:hej

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Jag satte in 300. Mozz är ju den bästa underhållningen roadracing har att bjuda på så det är klart en del av min racebudget ska gå till detta!

cbrkungen

cbrkungen
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
-92- Honda Fireblade
Det blev endast en hundring , men bättre än inget kanske.
Jag har två egna småpiloter som kräver sitt också ��

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
När man sitter i sängen, nyvaknad, i mörkret så här på racedagensmorgon, mör i kroppen och med en fot som blir större och större, och med vetskapen att räkningen efter gårdagens highsider kommer att sluta på 30000+ kr..... då är det lätt att bli lite... deppig!!!!!
DESTO gladare blir man när entusiastiska supporters startat MOZZ-AID, för att chippa in och stödja betalandet av räkningen!!!! JAG BLIR GLAD!!! JAG SKRATTAR!!! NI ÄR UNDERBARA!!!! TACK!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:rock:rock:rock:rock:hej:hej:hej:hej
Tråkigt som fan, dock skönt att d gick bra med dig:tummenupp vems va hojen, din? /jocke

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
Om man som jag gärna skulle hjälpa till men inte har eller tänker skaffa swish, finns det då något konto man kan kasta in en hundring eller två på?

Raderad medlem 61114

Guest
Jag e pank som fan men 50 spänn är Swishat så får jag banta lite till ��

Bra initiativ R1!! Jag bjuder dig på en bärs på nån bana i sommar :fyllisar

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Klart hjälten skall ha ett bidrag. Tack MM för alla fantastiska stories! Du lever livet man själv önskar att man hade kompetensen till :tummenupp. Swishat och klart.

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Om man som jag gärna skulle hjälpa till men inte har eller tänker skaffa swish, finns det då något konto man kan kasta in en hundring eller två på?

Detta är Mozz's konto (tagit från hans t-shirt tråd)
"Eller sätt in på pengar på Swedbank
Clr: 83881
Konto: 39110531 "

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Nu sitter mozz m BSBK fuhrer och gör upp om gårdagen. Han dansade för en kort sekund så kanske pruta han ned tanken från 969 till 800. Svaret kommer snart:)

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Tråkigt som fan, dock skönt att d gick bra med dig:tummenupp vems va hojen, din? /jocke

mozz åkte väl på en lånad "wild-card" hoj...

http://hn.se/sport/1.4677527-mossberg-kor-kandisrace-i-bahrain

Motorfederationen i Bahrain undrade om jag ville köra tredje deltävlingen i deras mästerskap, Bahrain Superbike Championship, säger Magnus Mossberg.
Bahrain vill etablera sig inom roadracingen och deras förbund har köpt in 16 Ducati Panigales. 15 av dem är uppköpta platser men den sista platsen ska köras av ett så kallat celebrity wild card.
Och det är där Magnus Mossberg kommer in i bilden. Han är mästerskapets wild card i den tredje deltävlingen. I den första tävlingen har Carlos Checa bjudits in, världsmästare i Superbike 2011.
- See more at: http://hn.se/sport/1.4677527-mossberg-kor-kandisrace-i-bahrain#sthash.9XWkQCC9.dpuf

nån som vet om det är en std. alu-tank eller en carbontank???

mvh

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...