Mozz-Aid.........Highsider på en Ducce i Bahrain blev en kostsam historia

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
- Någon har dragit igång en kampanj för att samla in pengar till dig!

Och det är inte slut än heller............det fortsätter droppa in pesetas juh. :tummenupp

Personligen känner jag att det borde gå att sala ihop till åtminstone halva notan. Så uppdatera gärna tråden allteftersom bidragen trillar in...........Jag går in och stöttar upp igen om det skulle behövas.

För halva notan borde vi kunna fixa !

Jag kommer ihåg att jag tyckte det var ett kul (och ädelt) initiativ av Morris MC att samla ihop till en ambulans-mc via unicef. Jag slantade gärna upp 200 kr till det.

.........Och det är precis lika roligt att kunna hjälpa en räjserhjälte som sitter pyrt till i öknen :krama

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Men lite kul vore de allt? :hihi

Faktiskt har jag så ont överallt nu att jag skulle nog passat bara för det. Men, helt klart, jag laddar för 2017 och MotoGP i Qatar!!!!! FATTA att jag är trevlig till tre förare i Kuwait/Qatar som jag träffade i Bahrain, som ska köra Qatar nästa vecka, och som sitter inne på FLERA hojar!!!!:)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Och det är inte slut än heller............det fortsätter droppa in pesetas juh. :tummenupp

Personligen känner jag att det borde gå att sala ihop till åtminstone halva notan. Så uppdatera gärna tråden allteftersom bidragen trillar in...........Jag går in och stöttar upp igen om det skulle behövas.

För halva notan borde vi kunna fixa !

Jag kommer ihåg att jag tyckte det var ett kul (och ädelt) initiativ av Morris MC att samla ihop till en ambulans-mc via unicef. Jag slantade gärna upp 200 kr till det.

.........Och det är precis lika roligt att kunna hjälpa en räjserhjälte som sitter pyrt till i öknen :krama

Det gör ju det!!!! Tack vare dig!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp TACK!!! Och ju mer jag tänker på det, att ett stort gäng svennar åker till GP:t i Qatar 2017, ju roligare låter det!!! Vi droppar inte den tåten ÄN.....:tummenupp

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Faktiskt har jag så ont överallt nu att jag skulle nog passat bara för det. Men, helt klart, jag laddar för 2017 och MotoGP i Qatar!!!!! FATTA att jag är trevlig till tre förare i Kuwait/Qatar som jag träffade i Bahrain, som ska köra Qatar nästa vecka, och som sitter inne på FLERA hojar!!!!:)

Man kommer långt med att tjöta och dansa:banana

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Jag tackar Mozz för den trevliga pratstunden och det goda kaffet :hej

Vi lyckades tillsammans att samla in HALVA RÄKNINGEN........Tjoho :)

Fantastiskt !

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Jag har skickat en TACK-hälsning till alla som SWISH:at MOZZ-Aid till mig. TACK. Några har skickat till bankkontot, där har jag inget nummer, så TACK heggeli, kraschkonto, A_NN_A och Magnus J. Jag blev väldigt glad över ert stöd när allt var mörkt. Jag blev väldigt glad. TACK!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag tycker vi skall skylla på cykeln. Den var ju van vid att köras av Carlos Checka mannen myten legenden mest känd för sina brutala highsiders. När den då känner legendrumpan i sadeln förväxlade den helt enkelt Mozz med den gode Carlos....

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Honda CBF600 -04
idag kom ju månadens dusör från staten så nu är en skvätt på väg till vår hjälte!

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...