Spontant känns det som om herr Mozz börjat tjäna pengar på sin vurpa nu
Aldrig i "min vildaste..." trott att gensvaret skulle bli så här stort.
Nåväl !
Det är ju inte bara Mozz som "misslyckas" på Ducati och gärna går tillbaka till Yamaha ........Vet om en kille i Italien som heter Valentino (34 åring från Urbino) som också hade svårt på Duccen.
Han är nog runt halvvägs till att ha allt betalt iaf.
Faktiskt en ganska bra gissning! Kraschen kostade dryga 1300 dinars, vilket innebär i runda slängar 32000kr. Släng in en hjälm på det så är det kanske 36-37000 kr. I dagsläget har 76 personer skickat in till Mozz-aid, bidragen har varit allt mellan 50 och 500 kr, och totalt har det kommit in FANTASTISKA 13267 kr!!!!!!
När man satt där på hotellrummet, och började fundera på vad som hänt, och ett snabbt överslag fick fram svindlande summor, så blev det liksom inte roligt längre. Det var surt... Och när då plötsligt Erik säger
- Någon har startat MOZZ-aid på SH!
- Va?
- Någon har dragit igång en kampanj för att samla in pengar till dig!
- Va?
- Jo, det är säker, kolla här!
Och där är Yzf R1:s inlägg, följt av PeteR1 och Broberg som hänger på.... och då är det faktiskt så att dimman lättar, det blir ljusare och man tänker "Va fan, det är bara pengar!!!"
Jag är SÅ glad över allt engagemang, känner mig så inspirerad att fortsätta söka de spännande utmaningarna, att fortsätta köra. TACK alla, TACK!!!!!!!
Qatar 2016 nu då?
Nej, det går inte! Måste ha långsiktiga nål också, så varför inte Nordirland 2016, och Qatar och Filippinerna 2017!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|