När vi på SMC fick info om att Mozzbezerwerk från eliten ska tävla på Assen - stängde vi allt och första planet till hollandska Svemo - KNMV
KNMV har nu förstått att MOZZ är toppfavrorit - supporter material är redan produceret
View attachment 370642
Så vad händer??? Ni måste ju släppa mer info om uppladdningen? Har Mozz börjat löpträna 2 ggr/ dag och gått från 100-200 situpps före frukost? Har sundgren varit i varberg och lättat fotpinnarna 2 gram och befriat hjulen från ventiler för att minska roterande massa?
Vi vill veta allt.....
Fucking hell!!! Det är värt en T-shirt! Jag är hedrad!!!!
Vem är ni på bilderna? Förlåt om jag borde veta men sen jag blev 50 har seniliteten stegrat å det oroligaste! Så, vilka är supportrarna framför KNMV:s kontor??
Mozz hade precis fått A-licens och nu skulle det jagas SPONSORER. Och då behöver man ju Idolbilder. Det var på den tiden så inte var och varannan telefon innehåll en 25 gigapixels fotonkamera. Således ombads jag att fotografera med en gammal kamera Sundgren överlåtit till Svemo sektion södra, men som av någon anledning hamnat i min Transit.
View attachment 370650
Visst är det snyggt. Hyggligt bra spänst i Mozzbergs rygg och ett fint foto nere från Falken. Mozz var emellertid inte nöjd. Om sponsorerna skall bli fler och nöjdare så måste bilden bli mer tilltalande sa han. -Visst sa jag, jag håller med, fast jag förstod nog inte riktigt hur han menade.
View attachment 370649
Ett par minuter senare förstod jag. Mozzberg ville ha samma set bilder fast lite mera lättklätt. Undrar vilken serie som sedan användes för att inbringa de samarbets partners som senare kommer att stötta?
edit: Eller var detta våren 2005? Nu blir jag osäker...
Erik meddelar att hans GPS fungerar ganska bra... Ganska??? Är det bra? Duger det? Kommer vi att hitta vår B&B mitt i natten med en ganska bra GPS?
FörmodligenJadå det duger NOG, inga problem TROR jag. Holland är GANSKA litet
Jadå det duger NOG, inga problem TROR jag. Holland är GANSKA litet
Mozz! Jag kommer hålla tummarna, har du kört Assen tidigare?? Den är GRYM!!
Jag har ett jovtube klipp på netet som du kan spana in, kör hårt!!
Kör du varvet på två minuter blankt så har du en snitthastighet på 134 km/H. Du borde komma ner mot tider på 1:50 tycker jag och då har du en snittfart på 148 km/h.
Vad kör du på Torpet?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |