chrilleus skrev:Italienska??
Ferrari är iof Italienskt
Ok, en tüsk och en brasse dådå. Som kör för Ferrari. Som iofs är Italienskt...
Frågor?
Framåt!
chrilleus skrev:Italienska??
Ferrari är iof Italienskt
No1 skrev:Visst har han vid flera tillfällen kört fult, och i bland mycket fult.........men vem utav toppförarna har inte det!!?? (ta bara Senna & Prost för ett ex antal år sedan, och inte minst den nya sk stjärnan- Pablo Montoya... )
Snabbe_jag skrev:Nog därför som han tar sin sjätte titlel också.
Schumi är i mina ögen den bästa.
Hur bra var Benetton bilen han vann 94 och 95 med?
Diversion skrev:Ford V8:an i 94:an var väldigt driftsäker om än lite efter Renault i effekt.
95:an var nog inte särskilt långt efter Williamsbilen.
Gillar inte skomakarn efter det han gjorde mot Hill i Adelaide. 3 år senare är man på plats i Jerez och ta mig f-n om han inte försöker samma manöver på Villeneuve
Diversion skrev:Gillar inte skomakarn efter det han gjorde mot Hill i Adelaide. 3 år senare är man på plats i Jerez och ta mig f-n om han inte försöker samma manöver på Villeneuve
Perra skrev:Tycker nog att incidenteten med Hill var lite av bådas fel. Hill tog changsen i en lucka som inte riktigt fanns. Har ju sett mycket värre manöverar från många av förarna som kör nu... Sen den mot Villeneuve är inte mycket att säga om den var ful...
Slänger med ett klipp från den med Hill för dom som inte kommer ihåg den http://www.farzadsf1gallery.com/fea...del94/adel4.mpg
Diversion skrev:Håller nog inte med där, dom värre manövrerna som du talar om har utförts i racingsituationer mellan två fullt fungerande bilar.
En F1:a är ju bräcklig och Schumacher slog i väggen hårt. Han visste att han mest troligt var ute ur loppet. I bästa fall skulle han kunna linka tillbaka till depån för att kolla bilen (även om dom nog inte skulle ha kunnat åtgärda något)
Ingen vid sina sinnens fulla bruk vill tävla med en hjulupphängning som troligtvis är skadad och kan ge upp när som helst. Som kommentatorn senare sa när dom ryckte i staget på Hills bil i depån. "...no responsible team will send a driver out with a damaged suspension..."
Vad vill jag ha sagt med detta? Jo Schumacher rejsade inte mot Hill för han hade ingen position att försvara i det läget. Han försökte helt enkelt förstöra Hills bil. Därför tycker jag att det faktiskt är värre än incidenten med Villeneuve.
Schumacher må vara den bäste, men det finns förare som klarat av att förlora med värdighet och inom det området är tysken liten.
petterekman skrev:Säger bara: Räikkönen!
No1 skrev:No1...
goodfella skrev:Jag älskar när han lägger den sidan till, som när han låg före Coulthard och hade kört bort ett framhjul och vägrade åka av banan(tror det var typ 99).
P.S Han vill inte höra vad ni säger D.S
Pejo skrev:Men det behövdes att Montoya och Couthard fick straff... och att det regnade...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |