Msn

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Jag vill bara påpeka att Microsoft/MSN kör MSN Messenger (tm) på sina enorma servrar, och har 100tals anställda..för att vi ska kunna sitta här och klaga på deras produkter och tjänster helt gratis...utan att dom tjänar ett öre på det (förutom reklamen)

Jag tycker bara vi ska vara glada över att det bara är en banner på msn's huvudfönster istället för att det kommer en räkning på 80kr/mån hem i brevlådan.

:7peta

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
tycon1 skrev:
Jag vill bara påpeka att Microsoft/MSN kör MSN Messenger (tm) på sina enorma servrar, och har 100tals anställda..för att vi ska kunna sitta här och klaga på deras produkter och tjänster helt gratis...utan att dom tjänar ett öre på det (förutom reklamen)

Jag tycker bara vi ska vara glada över att det bara är en banner på msn's huvudfönster istället för att det kommer en räkning på 80kr/mån hem i brevlådan.

:7peta

Väl talat :Bugar.

Antagligen så är det något server fel hos dem, något av den större typen då inte ens deras status sida för Messenger fungerar.

http://messenger.msn.se/Default.aspx?aspxerrorpath=/Status.aspx

Aja mer tid att spela Far Cry på för mig nu då utan att det sitter ett gäng på messenger och bitchar om både det ena å det andra med mig :banana weee

jag vill loooooogga in nuuuuuuuuuuuuu på messenger *snyft*

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Bikerbitch skrev:
Hur sjutton skulle ni kunna överleva utan internet?

Bra fråga, hällsan skulle nog bli bättre, men sexlivet däremot.. det hade nog blivit obefintligt :tomten

P-E

Guest
Bikerbitch skrev:
Hur sjutton skulle ni kunna överleva utan internet?

Hmm jadu, fick jag hojkort och bilkort, en riktigt söt flickvän och en mc och ta med alla mina kompisar till ett varmt land, då skulle msn inte finnas mer.:D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln