Msn

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
P-E skrev:
Hmm jadu, fick jag hojkort och bilkort, en riktigt söt flickvän och en mc och ta med alla mina kompisar till ett varmt land, då skulle msn inte finnas mer.:D

Hojkort/bilkort samt mc är "bara" fixa. Flickvän går också att fixa. Varmt land, det är bara vänta på sommaren i Sverige. Den är lagomvarm och så är det väldigt mycket regn också.
:tuttar
 

P-E

Guest
Bikerbitch skrev:
Hojkort/bilkort samt mc är "bara" fixa. Flickvän går också att fixa. Varmt land, det är bara vänta på sommaren i Sverige. Den är lagomvarm och så är det väldigt mycket regn också.
:tuttar

Nej men seröst jag är bara inne på msn för att man inte pallar gå ut nu när det är skola och man har läxor, sen är de ändå så kallt. Hade jag dock haft bilkort, för bil har jag redan, jag då hade jag åkt till kompisar. Och hade det varit sommar hade jag varit ute hela tiden, och eftersom jag är ute mer är det större chans att man träffar en tjej. Har du dessutom hoj och hojkort är du ute och kör hoj. Och på somarlovet har jag ingen skola, alltå mer fritid att vara ute på. Så summan av kardemumman= Sveriges sommar äger!(Om du har pengar.)
 
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
P-E skrev:
Så summan av kardemumman= Sveriges sommar äger!(Om du har pengar.)

Pengar får man genom att jobba sig lite, men det kanske du gör redan?
Det är inget fel att sitta på msn. Bara det att man fastnar när man är där och sen blir klockan plötsligt 03.00 på natten..
 

P-E

Guest
Bikerbitch skrev:
Pengar får man genom att jobba sig lite, men det kanske du gör redan?
Det är inget fel att sitta på msn. Bara det att man fastnar när man är där och sen blir klockan plötsligt 03.00 på natten..

Msn äger, när man inte har annat för sig. Är ofta inne på msn, men som sagt har det med skolan och vädret att göra. Nej jobbar inte, hinner inte och orkar inte. Klarar mig utmärkt på mina 1200:- i månaden. Jag klagar itne heller på att jag har lite pengar, så därför behöver jag inte jobba. Men efter gymnasiet blir det jobb, då ska jag förverkliga en dröm jag länge haft! Sen barnsben faktist.
 

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Ort
SoFo
Hoj
ZXR750J
Superbee skrev:
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! msn dog igen! :död

Ja och det suger....

Kom in för ett ögonblick o fick meddelanden från folk som var "offline"... I övrigt var jag ensam inne... skumt..

Måste in avvänjningsklinik för att bota mitt msn-beroende... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top