wannagofast
Ny medlem
Oj.. kolla vad hittade bak i mina nya Akra, imorgon blir det muller i grannskapet!!
Last edited:
Oj.. kolla vad hittade bak i mina nya Akra, imorgon blir det muller i grannskapet!!
Ligger runt 7-8 grader, men tyvärr en del regn..2703053he he mycket bra, hojen blir ju lättare oxå. Hmmm det måste betyda att ni kör hoj nere i södra delen av landet. Fast det är ju plus tre grader här ute oxå och det brukar vara minus tjugofem vid den här tiden på året. Man stoppade nog bort hojen för tidigt....
Ligger runt 7-8 grader, men tyvärr en del regn..
Kan berätta att ljudet är riktigt grymt!!
Låter mycket "tungt" på tomgång och sedan typ V8.. Inte alls så "fläskigt" som stora glidare, bara mäktigt/rappt..
Nästan ännu bättre när man släpper tvärt efter fullgas, "snaaaark/bubbel/fnys"..
Kan dock inte påstå att den går bättre, men nya luftfilter och Powercommander ska väl fixa det..
Köpte ett begagnat "steg 1 kit" av en snubbe i England.. (Akra, solosadel, kolfiberbitar)..2708438Jag håller med ett av dom mest avnjutningsbara ljuden är när man släpper gasen. Vad fick du ge för dom där burkarna? Jag vill oxå få till snarket vid gasavdrag.
Tittade själv på dessa Quill innan jag hittade mina Akra.. Fick erbjudande om gratis frakt när jag tog kontakt med firman!2826695Hej alla
Har beställt en ny MT 01, 05:a. Fanns kvar hos Yamaha till kalaspris.
Tänkte börja med att fixa ljudet.
Akra =för dyrt Raask är de vettiga ? Finns det fler alternativ ?
Tacksam för svar
Yepp.. PcIII och JR-filter är monterat, dessutom ett nytt 16 framdrev (17 org)..2816032wannagofast, hur går det med PC? har du fått den? har du tänkt och bänka den efter installation?
Det finns en del alternativ..2827110Luftintagen i carbon, orginal är ju tokdyra.
Är det någon som har begagnade eller finns det kopior ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |