Mugello GP

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Och naturligtvis pajade Boxer-jäveln på warmup-varvet. KUL!! Men det låter som ett roligt race.

MVH martin

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bittert att Kallio gjorde ett raceavslut i typisk finsk Häkkinen-Räikkönen-anda. Jag är superglad när min lille ödmjuke Dani vinner och de tre italienarna på pallen känns som en skön klassiker. :tummenupp

MC Doktorn

Guest
Löjligt enkelt sista 2 varven bestämmde rossi att åka ifrån utan att ha bästa hojen , honda har ingen som kan hota och dessutom konkurrerar dom ut varandra.
Mycket spännande race häftigt när framhjulet lättade i slutet på långa rakan.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Rossi är kung så är de bara :FU

Tycker de säger ganska mycket när Rossi gör en dålig start men ändå har tagit ledningen innan hälften av första varvet :yoparty

Sen var de ju grymt snyggt när han släpper om Biaggi precis i slutet av loppet men iaf vinner, såg ju ut som om han ville ge Biaggi en sista chans :D

Förresten är de nån som vet vart dom säljer Rossi/Yamaha supporterprylar?
Kan bara hitta flaggor o så sen han körde honda :gnissla
//D

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Hade han varit löjligt överlägsen hade han som Doohan ibland gjorde, vunnit med 30 sekunder och inte en....
Fast Doohan ville ju alltid krossa tvåan med 30 sekunder, Rossi ville ju leka med Biaggi idag, och det gjorde han onekligen.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Fast Doohan ville ju alltid krossa tvåan med 30 sekunder, Rossi ville ju leka med Biaggi idag, och det gjorde han onekligen.

Ja om du säger det så är det säkert så.

Hur gick det för Hayden i dag förresten? Kom han i mål? :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Chris Ash skrev:
Kejsaren vinner före Rossi och Capirossi. Gibernau hamnar bland lecakulorna och börjar gråta. Melandri blir fyra.

DEN va nära.....!! :tummenupp Men att gissa att någon annan än Rossi vinner är vågat. :tungan

Helvetes vilket bra race det var idag. Biaggi väl värd en andra, för att inte tala om Capirossi på en 3:de. Även om den satt hårt åt.

Vad ska man säga...söndagar med MotoGPrace är dom bästa.!!! :) Bara 1 vecka kvar till nästa. Det tackar vi för. :bow

//MadaboutVale :brinnerup

sandstream

Guest
Coola Ola skrev:
Kenny Roberts har iaf inte mycket existensberättigande i stallet längre.
Det var väl 2001 han gjorde lite nytta, sen dessa har det gått utför.
Snubben måste ha en hålhake på någon i Suzukis styrelse, säkert kommit in i trailern och där har styrelesordförande stått i damkläder eller nåt sånt :rolleyes:

sandstream

Guest
Chris Ash skrev:
Hade han varit löjligt överlägsen hade han som Doohan ibland gjorde, vunnit med 30 sekunder och inte en....
Jag säger som Valmers, Rossi vill leka med sina motståndare och med tanke på hur många och bra de är: Rossi är den bäste vi sett, pungt!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
sandstream skrev:
Jag säger som Valmers, Rossi vill leka med sina motståndare och med tanke på hur många och bra de är: Rossi är den bäste vi sett, pungt!
Nja, frågan är väl om inte Schwantz var värre. Som alltid är det omöjligt att jämföra dock.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
sandstream skrev:
Det var väl 2001 han gjorde lite nytta, sen dessa har det gått utför.
Snubben måste ha en hålhake på någon i Suzukis styrelse, säkert kommit in i trailern och där har styrelesordförande stått i damkläder eller nåt sånt :rolleyes:

Eller så är hållhaken VM-titeln 2000.....

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Maverick_ou812 skrev:
Najs fight om 3:e platsen, vilka feta ställ ut ur dom sista kurvorna!!

Tråkig med antispinn... :mad:
Blir nästan aldrig sådär sköööna långsladdar nu för tiden, nu blir det bara massa småsläpp. Så fort antispinnen går in så hävs ju sladden, skittråkigt... Och fuskigt.. :D

Nä, det var bättre förr.... :fakta :D :D

Rossi är väl utan tvekan i en klass för sig.... Kul tycker jag, men kanske inte lika spännande för racingen. Men idag fick han ju fajtas lite i alla fall... :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
valmers skrev:
Nja, frågan är väl om inte Schwantz var värre. Som alltid är det omöjligt att jämföra dock.
klart han va
rossi är ett naturbarn
kevin en ÿbergud

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Chris Ash skrev:
Jag tittade på Sydafrikas GP 2000 förra veckan.......apropå sladdar och "det var bättre förr"...

Det kan aldrig ses för många gånger....
Ahhhh, med en schysst McCoy kan man slå hela världen med häpnad. Klassiskt lopp.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjat om förr i tiden... lägg upp lite filmer därifrån (hela GPn). Vore kul o se och "jämnföra". Alltså jag pratar tidigt 90-tal.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Swedie skrev:
Tjat om förr i tiden... lägg upp lite filmer därifrån (hela GPn). Vore kul o se och "jämnföra". Alltså jag pratar tidigt 90-tal.
Du har väl pröjsat premiumpaketet på www.motogp.com? Där har du ett helt gäng med filmer från förr! Kika på Archive i huvudmenyn.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...