Läderknutte
Läderknutte
tokmaa skrev:2248652Musiken påverkar ditt koncentrationsförmåga och omdöme, hörselproppar din, ja hörsel kanske!
Kan du visa statistik på att de är fler som har krockat med hoj som har lyssnat på musik, än utan?
tokmaa skrev:2248652Musiken påverkar ditt koncentrationsförmåga och omdöme, hörselproppar din, ja hörsel kanske!
rSEXa skrev:2248678Kan du visa statistik på att de är fler som har krockat med hoj som har lyssnat på musik, än utan?
issi skrev:2248720Hmmmmm...
Jag är tjej... jag hör bara det jag vill höra...
och om jag hör något annat... så tolkar jag det ALLTID på sämsta tänkbara sätt [/QUOTE=issi]
Det var ju ett luddigt svar men å andra sidan har man inga proppar kan man ju alltid stoppa ludd i örona.
imaster skrev:2245680Jag körde Koss The Plug förra säsongen men de sitter så jäklarns dåligt så jag vill ha nya, bättre ljuddämpade. MP3-spelaren ligger i innerfickan på stället, alldeles utmärkt.
JRT skrev:2248875Jag har börjat köra utan hjälm och hör ingenting p.g.a vindbruset. Det är skönt att slippa sitta och lyssna efter konstiga motorljud, dessutom hör man inte när bilisterna tutar när man kör mellan filerna.
JRT skrev:2248875Jag har börjat köra utan hjälm och hör ingenting p.g.a vindbruset. Det är skönt att slippa sitta och lyssna efter konstiga motorljud, dessutom hör man inte när bilisterna tutar när man kör mellan filerna.
Felix skrev:2249069När jag köper guldvinge skall jag börja lyssna på musik...
Musik på hoj är touring om något...
speedy_speed skrev:2245653e det nån som kör med musik i sin hjälp,typ freestyle eller dyl!
Marcus74 skrev:2249236Vadå, kan du inte göra två saker samtidigt?
tokmaa skrev:2248696Varför skulle jag det, räcker väl med att man känner sig själv. Skulle jag stoppa i ett par pluggar och dunka på Children Of Bodom eller någon annan jävulsmusik skulle transportsträckorna gå fort...väldigt fort!!!
Men vad vet jag, britta spjut kanske får en att manövrera lugnt och harmoniskt till "toxic" eller nåt annan dritlåt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|