Muskelpojke NU !

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Täby
Hoj
Aprilia
KawaChris skrev:
Håller med om att föräldrarna är idioter, men är det verkligen så att det behövs hormoner för att bli starkare? En muskel som används mycket borde kunna bli starkare även utan hormoner.. och det var ingen extrem storlek på hans muskler även om han var otroligt stark.

Det behöver inte extra hormoner om man är i puberteten eller vuxen för att bygga muskler. Men att bygga i denna killens ålder är inte möjligt utan att förändra kroppens förutsättningar. Dessutom var denna kille helt onaturligt
stor redan för flera år sedan. Han är garanterat tokdopad.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Riktigt sjukt var det! Precis lika sjukt som Tiger Woods uppväxt, Peter Forsbergs, Björn borgs, coulthardt's mfl.
Låta ungarna vara ungar och uppfostra dem på riktigt istället. Även om det faller ut bra så kan det alltid ha blivit bättre, men det får man ju aldrig veta.
Ta Mikael Ljungberg tex, han mådde psykiskt dåligt. Nu vet jag inte om hans pappa "tvingade" honom att brottas, vilket jag inte heller tror, men det finns fler fall.
 

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
killen hade ju magrutor och biceps då han var sex år..geeez. Helt omöjligt enl fysikens alla lagar att bli så vid sex års ålder. Tror vad jag vill på att han ej varit dopad. Även om du klarar tester så betyder det inte att du inte är dopad.Ett exempel:
Ronnie Coleman som vunnit MR Olympia flera ggr..Han testas varje år via Polisen i USA..Troligt att en av världerns bästa bodybuilders är dopingfri? :va
Synd om killen dock för han vet ju inget annat än det han blivit uppfostrad till och han vet nog inte om vad han fått gå igenom jämfört med andra barn

Sedan tycker jag det är fel att hacka på Forsberg och de andra.Tror inte de haft någon speciellt hård uppväxt utan snarare fått en dvlig talang.Naturligtvis krävs hård träning men jag tror inte de blev inlåsta i hemmet och träningshallen direkt. Alla stjärnor tränar hårt men det flesta i Sverige ännu har nog hyfsat normal uppväxt i alla fall.
 

MikkE

Guest
kollade in det där. Jag tycker att det är synd om grabben ju. Onormalt
 

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Ort
Kinna
Hoj
Slider stunthoj
såg programmet innan, han var ju helt stört stark. + att aldrig sett nån vigare och smidigare. :Bugar
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Inte riktigt normalt :rolleyes:

Han hade ju stenhårt schema på vad han fick äta
då missar man ju hamburgare,godis,chips och ... :D
 

FreddaGädda

Guest
Trango_B skrev:
Det behöver inte extra hormoner om man är i puberteten eller vuxen för att bygga muskler. Men att bygga i denna killens ålder är inte möjligt utan att förändra kroppens förutsättningar. Dessutom var denna kille helt onaturligt
stor redan för flera år sedan. Han är garanterat tokdopad.

De hade doptestat honom med negativa resultat. Har var allt annat än biffig. Dock löjligt stark. De berättade att farsan hade tvingat honom att sparka på en sandsäck sex-sju timmar. Och som någon annan sade tog han 95 kilo i bänk vid 11 års ålder. Och 275 kilo i benpress, som en sumobrottare.
Med tanke på hur mycket man växer i den åldern dom började hetsa honom i borde väll kroppen anpassa sig för att klara av påfrestningarna? Det är väll inte så svårt att ta in egentligen att det kan inträffa i sådan ung ålder?
Människorasen har varken överlevt istider eller svåra levnadsförhållanden genom att sitta på en sten och sura för att man inte orkar jaga mammut
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Dee_cati skrev:
Riktigt sjukt var det! Precis lika sjukt som Tiger Woods uppväxt, Peter Forsbergs, Björn borgs, coulthardt's mfl.
Låta ungarna vara ungar och uppfostra dem på riktigt istället. Även om det faller ut bra så kan det alltid ha blivit bättre, men det får man ju aldrig veta.
Ta Mikael Ljungberg tex, han mådde psykiskt dåligt. Nu vet jag inte om hans pappa "tvingade" honom att brottas, vilket jag inte heller tror, men det finns fler fall.

du vet ingenting om peter forsbergs uppväxt....
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Thundercat skrev:
Var de normala föräldrar då? :va
Jag syftade på att han inte hade så jättestora muskler och att puckade föräldrar skulle kunna få fler ungar att se mer ut som honom med extrem diet. Låt barn vara barn.

Foppa hade en enorm talang för alla bollsporter. Han fick välja mellan fotbolls- eller hockeygymnasium och är en duktig tennisspelare och golfare t ex. Jag har aldrig upplevt honom som något fitnessfenomen dock även om han naturligtvis tränar professionellt men han ansågs ju inte riktigt talangfull förrän rätt sent, typ 18 år, så att föräldrarna skulle ha pushat honom finner jag väldigt osannolikt.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Twosaint skrev:
du vet ingenting om peter forsbergs uppväxt....

Är du så korkad så att du inte fattar mitt resonemang så har dina föräldrar glömt att berätta en del för dig. Jag tog dessa proffs som exempel då det är dem som blir drillade till vanvett av sina föräldrar under sin uppväxt. Om forsberg blev det eller ej spelar mindre roll. Björn borg kanske inte heller blev det, men det sket sig ju ändå någonstans på vägen....
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Frågan är om detta är sjukare än att mata sina barn till sjuklig övervikt med skräpmat och läsk?
 

sandstream

Guest
Dee_cati skrev:
Är du så korkad så att du inte fattar mitt resonemang så har dina föräldrar glömt att berätta en del för dig. Jag tog dessa proffs som exempel då det är dem som blir drillade till vanvett av sina föräldrar under sin uppväxt. Om forsberg blev det eller ej spelar mindre roll. Björn borg kanske inte heller blev det, men det sket sig ju ändå någonstans på vägen....
Skillnaden är att BB av fri vilja ställde sig och slog en boll mot en garageport i Södertälje.
Det var inte hans föräldrar som tvingade honom.
Antagligen samma sak med Forsberg.

André Aggasis farsa tejpade fast ett litet racket på hans hand och hängde en boll över hans säng/vagga.
Då är det påtvingat och inget annat än sjukt. :kocko

Sen kan man fråga sig hur schysst det är att släpa med ungarna till kyrkan och få dem att växa upp i en religös miljö utan möjlighet att välja själva :va
 

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Nicky skrev:
helt sjukt!

skulle inte vilja möta honom i en mörk gränd!

Hurså? Rädd att han lägger sig och gör 20 snabba snabbare än dig?
Förstår inte folk som jämför styrka med att vara farliga och "slåss bra".
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
BlueNote skrev:
Hurså? Rädd att han lägger sig och gör 20 snabba snabbare än dig?
Förstår inte folk som jämför styrka med att vara farliga och "slåss bra".

Man fick se lite i början av programet där han visade lite sparkar i hög och och med ganska så snabba rörelser.

Grabbens far var tydligen instruktör i ??? kampsport och tränade grabben hårt även i kampsport.

Han var ganska så duktig för sin ålder och kan säkert sänka de flesta om de inte är beredda, en spark i huvudet behöver inte vara så jättehård.


Förutom detta så visst har styrka en del(ganska så liten men ändå) med saken
att göra.

En kille som kanske tar upp mot 200kg i bänk slår ganska så hårt och då kanske det räcker med 1 riktig träff, visst tekniken och snabbheten är viktig men styrkan är inte helt oviktig.
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
burner skrev:
Grabbens far var tydligen instruktör i ??? kampsport och tränade grabben hårt även i kampsport.

Oavsett vad man tycker om det hela så måste jag säga att jag var grymt impad när lillkillen står på en basketboll och samtidigt långsamt och kontrollerat gör en "sparkrörelse" och sedan stannar med benet pekandes mot taket...

Som på den här bilden men stående på en basketboll!!

http://www.richardsandrak.com/Galleries/2.4.jpg

Edit1: Som på det här klippet ungefär!! Galet!
http://www.richardsandrak.com/balancing.mpg
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Låta honom vara barn??

Nästan vad man än gör så är barn alltid barn. Barn fattar inte att de inte är barn om de får träna ett par timmar om dagen.
Först i vuxen ålder kommer han att reflektera tillbaka och inse vad han kanske gick miste om men sen om det överväger det han går plus med kan ju diskuteras.

Jag hade lätt bytat med honom vilken dag som helst.

Han kommer ha stor nytta av sin träning framöver och när han är vuxen kan han ju lägga av om han vill det.

Flickor kommer vilja ha honom :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top