Det är inte säkert; titta på dig, du tränar som en tok, men ingen vill ha dig.Mavve skrev:Flickor kommer vilja ha honom
Det är inte säkert; titta på dig, du tränar som en tok, men ingen vill ha dig.Mavve skrev:Flickor kommer vilja ha honom
Japp, det gick inte av för hackor!korvgubbe skrev:Oavsett vad man tycker om det hela så måste jag säga att jag var grymt impad när lillkillen står på en basketboll och samtidigt långsamt och kontrollerat gör en "sparkrörelse" och sedan stannar med benet pekandes mot taket...
valmers skrev:Det är inte säkert; titta på dig, du tränar som en tok, men ingen vill ha dig.
burner skrev:95kg i bänkpress när han var 11 år.
Det finns människor som inte ens tar 95kg i vuxet tillstånd
Victor skrev:Öööööh?
Nu vet jag inte om det var felmärkta vikter senast jag var på ett gym (tror att det var runt sekelskiftet nångång) men några 95kg var inget man hävde upp direkt. Jag vägde väl då runt 75 och jag klarade 60 eller nått.
Fast jag har mera en löpares kropp....
Hur gick det sist du sprang? Nära akuten va?Victor skrev:Fast jag har mera en löpares kropp....
Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.Chris Ash skrev:Få tar 95 kilo i bänk helt otränade.
Javisst, nästa alla 11-åringar kan lyfta 95kg i bänken om dom bara övar upp tekniken lite.sportarn skrev:Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.
sportarn skrev:Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.
sportarn skrev:Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.
eus skrev:Javisst, nästa alla 11-åringar kan lyfta 95kg i bänken om dom bara övar upp tekniken lite.
eus skrev:Hur gick det sist du sprang? Nära akuten va?
burner skrev:Det finns människor som inte ens tar 95kg i vuxet tillstånd
Nej, men det är en förbannat bra basövning om man tränar styrketräning. Om man inte fuskar, vill säga.sportarn skrev:Är det så j-vla viktigt vad man tar i bänk överhuvudtaget. Det är 70% teknik o 30% styrka. Orka bry sig om vad man tar i bänk.
sandstream skrev:Skillnaden är att BB av fri vilja ställde sig och slog en boll mot en garageport i Södertälje.
Det var inte hans föräldrar som tvingade honom.
Antagligen samma sak med Forsberg.
André Aggasis farsa tejpade fast ett litet racket på hans hand och hängde en boll över hans säng/vagga.
Då är det påtvingat och inget annat än sjukt. :kocko
Sen kan man fråga sig hur schysst det är att släpa med ungarna till kyrkan och få dem att växa upp i en religös miljö utan möjlighet att välja själva
burner skrev:95kg i bänkpress när han var 11 år.
Det finns människor som inte ens tar 95kg i vuxet tillstånd
mjukis skrev:Lite dåligt med massa på armarna tycker jag, tricepsen är inte så definerad som den borde samt att latsen inte är så breda som dom borde.. men det är vad ja tycker, han borde träna mer
även lite dåligt tryck i vaderna...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |