Jag skulle gärna använda ett väldigt långt spärrskaft - om jag hittade något. Men det här ser ju faktiskt inte dumt ut.Jag skulle rekommendera en väldigt lång hylsnyckel...
Jag skulle gärna använda ett väldigt långt spärrskaft - om jag hittade något. Men det här ser ju faktiskt inte dumt ut.Jag skulle rekommendera en väldigt lång hylsnyckel...
Du snodde momentomvandlaren ur den olåsta bilen?En sunkig gammal ford el. Liknande fordon som man oftast ser nattetid..
Näe.. vet inte om du kan kalla det det riktigt.. kallar det snarare klappjakt om man råkar gå förbi en sönderslagen, bruten, övergiven bil med lite skrot kvar i.Du snodde momentomvandlaren ur den olåsta bilen?
Jag skulle gärna använda ett väldigt långt spärrskaft - om jag hittade något. Men det här ser ju faktiskt inte dumt ut.
Ikväll lossnade de jädrans bultarna och det var med hjälp av ett sådant handtag (tror jag, se bild). Tog hjälp av en verkstad. Deras mutterdragare gick faktiskt bet och de fick ta i för kung och fosterland med det långa skaftet.Biltema har ett enmeters ledhandtag.
En isbit?!...vi kylde navet med en isbit.
Inte sett många där, om någon alls. Faktiskt knappt någon Peugeot alls. Eller fransk bil som är tillverkad efter 1975.Är Peugeot 206 en vanlig bil i USA?
Eftersom du skriver att du bor där antog jag att detta utspelade sig i närheten av ditt hem, där av frågan.Inte sett många där, om någon alls. Faktiskt knappt någon Peugeot alls. Eller fransk bil som är tillverkad efter 1975.
Nej, det var förstås i Sverige. Bor här och där. Sedan en tid mest här.Eftersom du skriver att du bor där antog jag att detta utspelade sig i närheten av ditt hem, där av frågan.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|