My MC Video

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Både gillar och dissar filmerna. Gillar hur du klippt till dem med text o allt. Dissar gangster wannabe atityden och för mycket bilar. Jag vill se snygga hojar och lite hojsnack. Tack. Kolla Rollers Rullar. Spontant och kul.

bara att kolla på rolles rullar då :)

för jag tycker det är trevligt med variation, sedan är pakis filmer på en helt annan nivå. Men allt beror på vad man vill se, själv gillar jag båda på olika sätt.

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Han har grymma beats! Min vän har ett rum där han mixar o sånt, jag fick låten av honom då jag tyckte den skulle passa in i videon!

Sköna videos! Jag gillar att du har ett beat från Noodles hehe. Köpte du ett beat av han eller är det bara rippat från youtube? Hursom passade beatet skitbra.
Snyggt jobbat!

Vad är rollers rullar ...`?

Både gillar och dissar filmerna. Gillar hur du klippt till dem med text o allt. Dissar gangster wannabe atityden och för mycket bilar. Jag vill se snygga hojar och lite hojsnack. Tack. Kolla Rollers Rullar. Spontant och kul.

Tack bullysmile:tummenupp
bara att kolla på rolles rullar då :)

för jag tycker det är trevligt med variation, sedan är pakis filmer på en helt annan nivå. Men allt beror på vad man vill se, själv gillar jag båda på olika sätt.

Thanx G!
This is fucking awesome bro!!!

Keep up the good work!

Greetings Denmark!

Last edited:

tosi

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2009
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-14 06
Bra jobbat!!!
Här med får du mad respect från Malmö!

Gääsparn

Medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Gsx-r 1216, Yamaha rd 350
Tycker det var bra klippt, bra musik osv. Lite fel hojval dock, men man tager vad man haver :) Kul med annorlunda klipp. Ni som klagar på wannabe osv.. Vissa hävdar sig med uiiiiiiiiliiiiiiiiiiis och stoppies, vissa med annat, svårt att greppa?

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Säga vad man vill om temat... men killen har uppenbart talang för film, klippning och därtill få in musik som följer temat.

:tummenupp

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Gillar att det inte bara är fortåkning i dina filmer, coolt med lite blandat med bilar och mc också.
Men när kommer dom fagra damerna som verkligen också måste få en plats i dina fina filmer? ;)

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Precis :tummenupp
Tycker det var bra klippt, bra musik osv. Lite fel hojval dock, men man tager vad man haver :) Kul med annorlunda klipp. Ni som klagar på wannabe osv.. Vissa hävdar sig med uiiiiiiiiliiiiiiiiiiis och stoppies, vissa med annat, svårt att greppa?

Tack, efter Vm så ska jag försöka lägga ut Part 2 ,keep in touch!:)
Säga vad man vill om temat... men killen har uppenbart talang för film, klippning och därtill få in musik som följer temat.

:tummenupp

Vill visa att man kan göra grymma videos utan babes och stunt oxå!
Det kan t.o.m bli mkt bättre om man har en handling i ett video!
Vill samtidigt vara unik!:tummenupp
Gillar att det inte bara är fortåkning i dina filmer, coolt med lite blandat med bilar och mc också.
Men när kommer dom fagra damerna som verkligen också måste få en plats i dina fina filmer? ;)

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Paki, du borde fråga om du kan få filma några som är duktiga på att köra hoj, om du inte känner några redan. Eventuellt också filma en massa på nån bankörning eller race. Sen kör du din schyssta redigering och klippning och får fram inte bara en snygg film utan även en intressant med grym hojåka.

Do it! :)

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Paki, du borde fråga om du kan få filma några som är duktiga på att köra hoj, om du inte känner några redan. Eventuellt också filma en massa på nån bankörning eller race. Sen kör du din schyssta redigering och klippning och får fram inte bara en snygg film utan även en intressant med grym hojåka.

Do it! :)

man kan alltid fråga,vem ska man kontakta tro?

Hey Fisken,
Grymma reklam videos du har gjort. Jag är mer ute efter music videos men har redan filmat och snart klar med redigeringen oxå men det skulle vara roligt om du kan berätta hur du hade gjort det om du skulle ha redigerat...berätta gärna efter du har sett på min version!:tummenupp

Paki, vill du ha lite råd eller allmän input runt manus och dramaturgi, innan du går igång med dina inspelningar så hojta till!

mvh

fisken

ps. det där med klippning är min grej :) www.frederiknordstedt.se

Last edited:

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Hör bara av dig som sagt om du vill ha input kring redigeringen!

Jag har väl ett hundratal musikvideos i bakfickan också. Tyvärr börjar man bli äldre och dyrare och budgetarna blir mindre och mindre..

Men ett gäng videos har det blivit under åren, Kent, Cardigans, Eskobar, Lisa M, Keiser Chiefs och The Ark mfl mfl

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Jasså! kan jag adda dig i facebook? jag är mer aktiv där än i sporthoj!

facebook/pakisalim

så kan du få förhandsvisning när jag har redigerat färdigt :)
Jag ska dock resa idag kommer tillbaka om en vecka!
pm:a mig!

Vi hörs!

Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Hör bara av dig som sagt om du vill ha input kring redigeringen!

Jag har väl ett hundratal musikvideos i bakfickan också. Tyvärr börjar man bli äldre och dyrare och budgetarna blir mindre och mindre..

Men ett gäng videos har det blivit under åren, Kent, Cardigans, Eskobar, Lisa M, Keiser Chiefs och The Ark mfl mfl

najs!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...