My MC Video

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
handlingen är kanske inte i min smak, lite mycket gangstah :rolleyes: Men måste säga att ni lyckats med filmningen, mycket cred. för de :)

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Tack så mkt, creds till dig med!
Ska försöka göra ännu bättre till nästa gång så jag kan få tyst på dessa bananer (haters) men jag måste samtidigt tacka dem för att man får lusten till att prestera bättre...man lär sig mkt pga av dem :tummenupp
handlingen är kanske inte i min smak, lite mycket gangstah :rolleyes: Men måste säga att ni lyckats med filmningen, mycket cred. för de :)

Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
En fråga bara.
Hur i helvete blir man så framgångsrik som dig så du får råd till alla prylar?
Jag vill gärna veta då jag också vill ha fin bil osv :) (ja, jag är svensk och det är väl avundsjuka = svenska avundsjukan :tummenupp).
Du är ju bara 25år!

Måste jag skaffa mig ett coolt namn till att börja med?

Typ Packpåstan?:va
Eller låter Packadpåstan bättre?:gnissla

Nää men seriöst. Hur tusan får man råd med så fina bilar osv.
Snälla! Berätta hemligheterna som jag inte vet :Bugar

Eller är det namnet Tjackpåstan som gäller för snabba cash?

Edit:
Var jäkligt bra filmat, men mer action vill vi ha :)

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Heh nä avundsjuk ska man inte behöva vara, man kommer ingenstans med det.

Gör det du gillar mest med stolthet!!!

Thats my Secret ;-)

Jag har jobbat med allt smuts jobb men jag gjorde det med stolthet dag o natt innan jag kunde få råd men jag beslut mig på att bli en ingenjör och ville ändra på min livstil.
Idag kan jag med stolthet säga att jag är utbildad som El-Ingenjör med stil...;-)

Jag är ingen Kriminell som visa säger här, har aldrig hållt på med något olagligt (snabba cash)...

Jag gör korta videos med handling för att jag tycker det e kul o något nytt som inte många prövat ännu....vill vara lite annorlunda från andra.....

Ni som vill hålla bättre kontakt med mig kan adda mig i facebook "pakisalim" har några andra videos som bara finns där :)

Och ni som redan addat mig tack för det ;-)

Snart kommer jag sluta logga in mig här....peace out

dukenuke

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Hoj
honda
pakisalim skit i nötterna som hackar på dig,

dem är bara fett med avensjuka breee :)

mera gangsta video till folket

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Jag äger en gammal töntig tjejaktig Mc enligt några bananer här ,vem säger att jag e rik? hehe
Det gör jag redan. Kör ju lastbil på nätterna :tummenupp
Men inte blir man rik för det tyvärr...

aaa Tack för din support! :tummenupp
pakisalim skit i nötterna som hackar på dig,

dem är bara fett med avensjuka breee :)

mera gangsta video till folket

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
shrug.gif

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Men orka bli upprörd över ett vapen. Själv gillar jag vapen. Och det var en jävla massa snack om svennar hit och blattar dit.

Jag uppfattar filmen som lite självironisk men jag kan ha fel, det kanske verkligen genererar rosengårdsbabes att vara gangstah. Fan vet jag. Skitsamma, han får väl göra en sån film om han vill? Om inte annat så skiljer den sig från mängden, vilket är bra.

Paki kan filma men inte fan kan han köra. Det är väl isf mer upprörande än en liten picka?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Är ute efter samma stuk på min video fast med lite stunts/högfart osv.

Hade varit grymt om man kunde få dig att göra den :p

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
:D:D Inte jag heller men jag "skyller" på min utländska påbrå:D Men du fattar väl vad jag mena:tuttar

Ja man börjar ju undra vad det är med folk? Fantasin verkar total död bara kul att folk gör annorlunda :confused:

jag har åsså utländsk (helblatte om du undrar) påbrå men jag brukar inte skylla på det:huvet

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
jag har åsså utländsk (helblatte om du undrar) påbrå men jag brukar inte skylla på det:huvet

hur utsatt är din kultur från Ungern (om jag inte minns helt fel) från en person från Pakistan?

Vet inte hur du ser ut men vissa ungrar kan faktist se väldigt svenska ut och tvärtom så du blir nog enklare accepterad än en lirare från Irak, Iran, Indien, Pakistan osv. i svenskt samhälle.

Ulfster

Wolfman
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
Yamaha R1
Som många tidigare har sagt, Kul med något nytt! Jag fattar inte varför människor har sådant behov att trycka ner!? Ska bli ett sant nöje att kika på en uppföljare!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
hur utsatt är din kultur från Ungern (om jag inte minns helt fel) från en person från Pakistan?

Vet inte hur du ser ut men vissa ungrar kan faktist se väldigt svenska ut och tvärtom så du blir nog enklare accepterad än en lirare från Irak, Iran, Indien, Pakistan osv. i svenskt samhälle.

ser väl jävligt svensk ut iofs (det enda jag har emot mig är mitt efternamn) men man kan komma långt som utlänning om man lär sig att kommunicera med folk i sverige på SVENSKA och bara vara allmänt hövlig samt visa lite framfötter att vilja bidra till samhället (det gäller naturligtvis svenskarna åsså) men vi måste sluta med ni och vi-beteendet:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...