My MC Video

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Du säger banan, får jag kalla dig blatte då eller är jag för rasistisk ;)

Banan menas svennebannan, eller svensson, alltså en typisk svensk person som ogillar allt osvenskt så det är inget skällsord.

med blatte beror på vad du menar, ofta använder svenskar ordet blatte vid negativa sammahang för annars bryr de sig inte lika mycket om att påpeka lika starkt att personen är utlänsk. Men jag tar inte åt mig för faller inte in i de rammar som invandrare med dålig beteende. So be my gest.

Får väl knyta näven i fickan bara och ställa mig in i ledet som alla andra bananer:krama

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Banan menas svennebanan, eller svensson, alltså en typiskt svensk person som ogillar allt osvenskt så det är inget skällsord.
med blatte beror på vad du menar, ofta använder svenskar ordet blatte vid negativa sammanhang för annars bryr de sig inte lika mycket om att påpeka lika starkt att personen är utländsk. Men jag tar inte åt mig för jag faller inte in i de ramar som invandrare med dålig beteende. So be my guest.

Får väl knyta näven i fickan och rätta in mig i ledet som alla andra bananer:krama

Betydelsen kan också vara att någon är "svensk" i negativ mening, ungefär på samma sätt som uttrycket blatte kan användas nedsättande om någon som har ickesvenskt ursprung, så jag tror att alla svenskar´uppfattar "svenne" som nedsättande utom min svärfar för han heter just Svenne:D.

ps. fixade till i din stavning också bully;)

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
hojfilmer med lite handling är ju nåt ganska nytt så kör på du.

snyggt filmat var det ju och musiken passade ju temat (även om jag personligen inte gillar nåt av dom)..

sen tycker jag att du bör skaffa dig en miniskylt med texten i en rad.. ser tyvärr helt kass ut med personlig nummerplåt på standard vägverket skylt.

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Porsche 997 Carrera ( GT3 OPTIK ) om inte min vän lyckas få den såld till sommar men han har flera andra porsche så det blir någon porsche iallafall,dodge charger SRT o några andra som jag inte vill nämna ännu
:)

Vill du veta mer o se bilder får du adda mig i Facebook :)

Bra dar!

Bra trailer for tvaan! Ser fram emot den... vad blir det for rides i den?

Jag frågade VV om jag fick ha andra skyltar de sa nej!
Kanske de har ändrat på regler nu...vet ej men jag har ändå inte tänkt att behålla mc:n så länge så det kvittar för min del....Min passion är bilar

hojfilmer med lite handling är ju nåt ganska nytt så kör på du.

snyggt filmat var det ju och musiken passade ju temat (även om jag personligen inte gillar nåt av dom)..

sen tycker jag att du bör skaffa dig en miniskylt med texten i en rad.. ser tyvärr helt kass ut med personlig nummerplåt på standard vägverket skylt.

Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Vad använde du för att få rullningseffekten runt hojen i början? Första filmen jag någonsin sett som faktiskt blev snyggt med autofokus.. Och för det tredje, Jedi mind tricks är bra skit! :)

Jag tror säkert du är en schysst kille osv,har samma intresse med hoj som vi andra men få bort maffia stilen över det hela så blir det bättre.

Vad fan är problemet med maffiastilen filmatiskt sett? Jävla idioter, låt göra han vad han vill, gillar han maffia-stuk så låt han göra det, är han sedan svartskalle så är han ju bara dum i huvudet om han snor hojar och publicerar sig här, eller vad är det ni menar? Har jag missat något i de 10 sista sidorna? Jag slutade nämligen läsa i den här tråden vid sida 2..

Last edited:

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Suzuki SV1000S-2007 Suzuki sv1000s-04 (såld) Fireblade-98 (såld)
[YOUTUBE-ID]KfOJ5nbXVU0[/YOUTUBE-ID]

:D

HAHAHA!!!! CRAP!!!! :arsele

Gangstas med pistoler.. vad är det för häftigt med det?
ha gärna ihjäl varandra men håll oss utanför, fick jag bestämma: Fängelse på öde ö i antarktis... kasta bort nyckeln

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Hoj
Hojlös
Du tittar aldrig på filmer där det förkommer pistoler och gansters? Låt han göra vad han gillar:tuttar

HAHAHA!!!! CRAP!!!! :arsele

Gangstas med pistoler.. vad är det för häftigt med det?
ha gärna ihjäl varandra men håll oss utanför, fick jag bestämma: Fängelse på öde ö i antarktis... kasta bort nyckeln

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Du tittar aldrig på filmer där det förkommer pistoler och gansters? Låt han göra vad han gillar:tuttar

Man behöver juh inte spä på och glorifiera ett så korkat segment i samhället... visst det är fritt och tycka vad man vill, & det är precis som jag gör & står för det med.... over and out! :arsele:arsele:arsele

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Hey
Jag brukar köra Ice cube stil
Prova ni oxå kanske ni lyckas med något i ert liv.....

[YOUTUBE-ID]STB6wT81v3w[/YOUTUBE-ID]

och föressten 10moppe pojkar de verkar vara bananer från limhamns trakten sj har jag aldrig bott i rosengård....men rolig video!

stay tuned foks

I'll be back!

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Banan menas svennebannan, eller svensson, alltså en typisk svensk person som ogillar allt osvenskt så det är inget skällsord.

med blatte beror på vad du menar, ofta använder svenskar ordet blatte vid negativa sammahang för annars bryr de sig inte lika mycket om att påpeka lika starkt att personen är utlänsk. Men jag tar inte åt mig för faller inte in i de rammar som invandrare med dålig beteende. So be my gest.

Får väl knyta näven i fickan bara och ställa mig in i ledet som alla andra bananer:krama
Ett skällsord blir inte ett skällsord förrän någon tar illa vid sig, blatte har ju en ganska tydlig effekt, men svennebanan har inte fått den statusen riktigt än. Men nog kan det räknas som ett skällsord alltid.

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Hey
Jag brukar köra Ice cube stil
Prova ni oxå kanske ni lyckas med något i ert liv.....

Säg till när du lyckats lika bra som Ice-cube....

då är det respekt... fram tills dess....:arsele

tosi

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2009
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-14 06
Bonden ovanför mig förstod inte budskapet...Do ya thang F*** what they looking at....lol
Kvittar hur lyckad man blir från bönder får man alltid samma åsikt

Riktigt grymma videos man..... det kallar man underhållning tillskillnad från folk som bränner däck, fortsätt göra fler!!!!!!

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Hoj
Hojlös
:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar:Rockbanan

Håller med

Bonden ovanför mig förstod inte budskapet...Do ya thang F*** what they looking at....lol
Kvittar hur lyckad man blir från bönder får man alltid samma åsikt

Riktigt grymma videos man..... det kallar man underhållning tillskillnad från folk som bränner däck, fortsätt göra fler!!!!!!

CMA

Övning ger färdighet
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Sover ni!!! r:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...