My MC Video

Gummisnodd

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Ducati / yz250f / Vespa
visst temat kanske inte faller mig i smaken, det var nog just pistolen som jag verkligen inte tyckte passade in. Men jag tycker att du gjort en kul och annorlunda film. Helt klart en film som inte är som alla andra filmer med buskörning och allt det där man sett hundratusentals gånger. Stå på dig och skit i vad andra tycker - det finns många "haters"! Keep up the good work!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Är du Pakistanier? Ibland när jag är hos frisören eller däckbytaren tittar jag i Bilsport och det tycks vara en påfallande övervikt till unga män med Indiskt påbrå som stylar om sina bilar, rätt ofta smaklöst med Svenska mått mätt.

Upplever du också att det är vanligt med Indiskt påbrå inom bilstylarkretsar eller är det bara en slump?

Fint filmat, skaffa en scripta eller någon med fantasi så blir det mycket bättre:tummenupp

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Tack!:tummenupp
Grymma bil videos såg dem inte förän nu riktigt fet!!

Thanx uppskattar det!
visst temat kanske inte faller mig i smaken, det var nog just pistolen som jag verkligen inte tyckte passade in. Men jag tycker att du gjort en kul och annorlunda film. Helt klart en film som inte är som alla andra filmer med buskörning och allt det där man sett hundratusentals gånger. Stå på dig och skit i vad andra tycker - det finns många "haters"! Keep up the good work!

Mmm ,nej inget jag har upplevt,måste vara en slump!
Jag gillar göra allting sj det blir mer roligt då! så behöver ingen scripta...dessutom så lär man sig mer när man gör det sj!
Är du Pakistanier? Ibland när jag är hos frisören eller däckbytaren tittar jag i Bilsport och det tycks vara en påfallande övervikt till unga män med Indiskt påbrå som stylar om sina bilar, rätt ofta smaklöst med Svenska mått mätt.

Upplever du också att det är vanligt med Indiskt påbrå inom bilstylarkretsar eller är det bara en slump?

Fint filmat, skaffa en scripta eller någon med fantasi så blir det mycket bättre:tummenupp

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag gillar göra allting sj det blir mer roligt då! så behöver ingen scripta...dessutom så lär man sig mer när man gör det sj!

Men vafan, ska vi behöva lida under tiden du lär dig tycker du:mad:

Kan du inte bara träna upp dina skills till fulländning, och SEN posta filmerna:yoparty

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
!!!!????
hehe först säger du att det är fint filmat sen plötsligt lider du för att kollat på den? jag hängde inte riktigt med där....men ok...
Du behöver inte kolla bara så du vet!

Last edited:

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
hahahahahahhaah länken var helt underbar!!! skrattar ihjäl mig!!!!!:yoparty

Hahahaha aa...så jävla synd bara att moderatorn har tagit bort alla photshopade bilder av killen. Tror att man skulle garvat ännu mer!

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033

Hahahah.. fy fan. sitter på jobbet och fick ursäkta mig ifrån rummet och gå in på toan och skratta av mig... Detta KAN vara det roligaste jag läst i hela mitt liv... Bilden på killen med poliserna samt någon som undrar om det är ett "glory-hole" i väggen....

Kan du se bilderna? Snälla länka bilden med poliserna och killen haha

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
To be Continued står det på slutet....du får väl vänta o se vad som händer på del:2:tummenupp
men varför "planterade" du en picka i storyn om du inte tänker använda den på något sätt? Det kunde väl lika gärna varit en knippe morötter du fick av han bilisten i så fall :va

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Man blev faktiskt lite lätt illamående av din film. Men de var snyggt filmat och redigerat. Skulle du redigera någon annans material med bra förare skulle det bli en väldigt bra film.

maccc

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Har ingen!
Kan inte hindra mig från att dra på smilebanden. Ni är inte nådiga med kritiken, tänk om han blir ledsen! :ajjabajja

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Gav inte så mycket, såg dock att du skulle behöva öva på att inte köra så ryckigt..

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
i like more cheese, more everything, more handgrenades , lite burnouts. mer mc åkare . slåss litegrann om en brud o sånt.. nästa rulle :)
bra jobbat pakisalim, kan iallafall säga att den var bäst filmad utav allt hemma gjort jag sett på sh.

kan inte alla sh-are i malmö vara med som skådespelare
i hans nästa rulle. kom igen ni har ju ändå hjälm på er ifall ni är blyga.

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Hey Tack
Ja det skulle vatt intressant!!:tummenupp
Det är 2 saker vi från Malmö absolut inte är:efterblivna o blyga :banana
i like more cheese, more everything, more handgrenades , lite burnouts. mer mc åkare . slåss litegrann om en brud o sånt.. nästa rulle :)
bra jobbat pakisalim, kan iallafall säga att den var bäst filmad utav allt hemma gjort jag sett på sh.

kan inte alla sh-are i malmö vara med som skådespelare
i hans nästa rulle. kom igen ni har ju ändå hjälm på er ifall ni är blyga.

TAck
Kan bero på att jag är ganska lung kille i verklighet!!
O ärligt talat bråka med nollor på nätet? orkar jag inte...

Du ska ha cred för att du håller dig så jävla lugn med tanke på alla negativa kommentarer du får om rullen. :tummenupp

Snyggt producerat. :yoparty

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping