My MC Video

Lord Belial

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
2014 Yamaha MT-07
Jag är inte heller något fan av gangsta-stilen, men det är ju inte det videon går ut på, han har gjort en välarbetad video helt enkelt med snygga klipp och vinklar, är ju som en schysst trailer! Det är ju det han vill visa. Vet inte om ni andra har bättre idéer på filminspirerat material? Han ville göra något annorlunda, det gjorde han och han lyckades bra, kort och gott.
Alla är vi olika, det är väl en j*vla tur det??

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
+1 på newk´s inlägg!

Du kan ju säkert klippa bra mycket grymmare filmer bara det blir bättre innehåll. :)

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Tack lord Belial :)

Jag är inte heller något fan av gangsta-stilen, men det är ju inte det videon går ut på, han har gjort en välarbetad video helt enkelt med snygga klipp och vinklar, är ju som en schysst trailer! Det är ju det han vill visa. Vet inte om ni andra har bättre idéer på filminspirerat material? Han ville göra något annorlunda, det gjorde han och han lyckades bra, kort och gott.
Alla är vi olika, det är väl en j*vla tur det??

Ja man vet aldrig!
+1 på newk´s inlägg!

Du kan ju säkert klippa bra mycket grymmare filmer bara det blir bättre innehåll. :)

Last edited:

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
SV 650s och jag gissar på att "s" står för sport?
hur tungt är inte det på en skala?? det är ju uuubber häftigt juue!!:yoparty:yoparty

bara att köra den, måste man ju ha Balls of steel, som min kära vän Duke skulle ha sagt... :yoparty

Bra klippt och trix, btw
vad använder du för program? :)

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Tack
Yepp står för sport o videon redigerade jag via Adobe Premiere pro 2.0:tummenupp
SV 650s och jag gissar på att "s" står för sport?
hur tungt är inte det på en skala?? det är ju uuubber häftigt juue!!:yoparty:yoparty

bara att köra den, måste man ju ha Balls of steel, som min kära vän Duke skulle ha sagt... :yoparty

Bra klippt och trix, btw
vad använder du för program? :)

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Bra klippt, schysst ljussättning/ljusutnyttjan, bra teknik.
Storyboarden hade blivit bättre utan vapnet, ex. en dossier med "hemliga" papper had ändrat hela tonen på filmen. Eller varför inte bryta av med humor och bygga upp en nattsvart gansterstil och sen lämna över ett gossedjur? Då hade det varit "asgarv" i de flesta kommentarer..

Men kvalitén på arbetet är helt ok!

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Något i de stilet har jag redan gjort på min förra videon
Tack för din kommentar!

Bra klippt, schysst ljussättning/ljusutnyttjan, bra teknik.
Storyboarden hade blivit bättre utan vapnet, ex. en dossier med "hemliga" papper had ändrat hela tonen på filmen. Eller varför inte bryta av med humor och bygga upp en nattsvart gansterstil och sen lämna över ett gossedjur? Då hade det varit "asgarv" i de flesta kommentarer..

Men kvalitén på arbetet är helt ok!

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
I min hemsida som visar här nedan kan du se alla mina videos!:tummenupp
o de kommer flera sen på sommaren!:)

Last edited:

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Har lagt upp en kort trailer,berätta gärna vad ni tycker om den!
Finns på sida 1

Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Visst var det snyggt filmat osv men lite nördvarning o känns som nån förorts film med uppgörelser,pistol osv..........får man säga typisk bla**e film ?

Jag tror säkert du är en schysst kille osv,har samma intresse med hoj som vi andra men få bort maffia stilen över det hela så blir det bättre.

Last edited:

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Hoj
Hojlös
Tycker film är film.. Bla**e film?? Vad e det som gör den till en typisk film för oss som utländsk påbrå? :va Köper inte det,ser du aldrig på film med pistoler m.m Tur att det finns någon som går imot strömmen:yoparty Inte kul att vara stöpt i samma form,smaken e som baken delad:tuttar

Visst var det snyggt filmat osv men lite nördvarning o känns som nån förorts film med uppgörelser,pistol osv..........får man säga typisk bla**e film ?

Jag tror säkert du är en schysst kille osv,har samma intresse med hoj som vi andra men få bort maffia stilen över det hela så blir det bättre.

Kör på med din egna stil Paki :) Det blir alltid bäst så! Riktigt sjysst filmat med vinklar

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Tycker film är film.. Bla**e film?? Vad e det som gör den till en typisk film för oss som utländsk påbrå? :va Köper inte det,ser du aldrig på film med pistoler m.m Tur att det finns någon som går imot strömmen:yoparty Inte kul att vara stöpt i samma form,smaken e som baken delad:tuttar

Kör på med din egna stil Paki :) Det blir alltid bäst så! Riktigt sjysst filmat med vinklar

brukar ta med min sambo på bio ibland, ibland ser jag en film med polarna, men se på film med en pistol har jag aldrig provat:D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
bananerna har lite svårt för denna sort filmer, men konstigt nog hyllas snabba cash som handlar om pistoler och gangsta life.

Utanför norden ser de inte ner på en för man gör en sådan film, så varför ens bry sig vad dessa tråkiga bananer tänker som låter som riktigt tråkiga grå gubbar som läser kultur delen i DN.

Sitter med trådlöst 3g uppkoppling just nu, men gillade första delen och kommer kika på del två senare ikväll när jag kommer hem.

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Hoj
Hojlös
:D:D Inte jag heller men jag "skyller" på min utländska påbrå:D Men du fattar väl vad jag mena:tuttar

brukar ta med min sambo på bio ibland, ibland ser jag en film med polarna, men se på film med en pistol har jag aldrig provat:D

Ja man börjar ju undra vad det är med folk? Fantasin verkar total död bara kul att folk gör annorlunda :confused:

bananerna har lite svårt för denna sort filmer, men konstigt nog hyllas snabba cash som handlar om pistoler och gangsta life.

Utanför norden ser de inte ner på en för man gör en sådan film, så varför ens bry sig vad dessa tråkiga bananer tänker som låter som riktigt tråkiga grå gubbar som läser kultur delen i DN.

Sitter med trådlöst 3g uppkoppling just nu, men gillade första delen och kommer kika på del två senare ikväll när jag kommer hem.

Last edited:

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Bra dar!

Bra trailer for tvaan! Ser fram emot den... vad blir det for rides i den?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO