Mytoman på bilddagboken

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Verkar som om personen inte har alla hästar i stallet....

'Älsklingen vid bilen vi hyrde på semestern sist.
VW Polo med Golf R32 motor, dvs dryga 250 hästar i den bilen.'

Okeeej... en hyrbil som är ombyggd till något som inte existerar... hmmh.

Kollat på resten av bilderna och den där människan verkar ju behöva hjälp. Hur frisk är man i huvudet om man håller på och larvar sig sådär? Snyggt 'midsommarkort' han pusslat ihop med en pressbild på Tokio Hotel och paint.

Vet inte om man skall skratta eller gråta.

Var hittar ni alla dessa bilder och kommentarer? Jag vill också garva! :D

FreddaGädda

Guest
-Kiiaa skriver: 11/08-07 14:17
HALLÅ OM DU SKULLE KÄNNA DOM SKULLE DU HA BILDER MED DIN TILLSAMMANS MED DOM!!!!
Svar: har jag också, wanna se?

Det här kan bli intressant. Tror ni han drar till med paint igen? :rofl

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag tycker det är asroligt iofs. Nåt sånt skulle jag kanske eventuellt kunna hitta på. Tokio Hotel-fetischen är en fantastiskt rolig twist på det. Sen är det skitkul att han dissar en teen-blondin för att sen visa bild på polo-damen som är typ 37 och berätta hur najs hon är att knulla.

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
Ibiza och Polo har inte samma kaross.

Däremot ser det ut att kunna vara en fyrdörrars Ibiza från sent 90-tal som någon satt VW-navkapslar på.

Edit: och när jag sagt det så hittade jag denna: http://lindaengvall.wordpress.com/2007/03/26/ny-bil/

Tydligen så är det samma i Namibia. Men inte i Sverige.

Jag tog mig friheten att nämna det lite fint i hans lilla ljugarnäste, det är nämligen samma bild som han har på sin sida. :D

Det här kan bli intressant. Tror ni han drar till med paint igen? :rofl

Man skulle lätt kunna tro att han kommer att få det lite svettigt ett tag framöver nu. :brinnerup

Det vore egentligen lite kul att länka hans lilla drömvärld i ett mail till VW/Seat-tjejen, hon som han så målande beskrivit hur han slickat Champagne från hennes nakna kropp. :hihi

Jag tror det bara är en tidsfråga innan han åker ut från den där bilddagboken med en polisanmälan på halsen.

Sicken jävla pajas.

Last edited:

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
Japp. Tror inte han har tagit en enda bild i den själv. Eller ja alltså, hAn har ju tagit dem, men inte tagit dem... :tungan

Vilken jävla idiot.

Nu kunde jag inte hålla mig längre.

Jag skickade iväg ett meddelande till den stackars tjejen på bilden som mytomanen så målande beskriver att han har slickat Champagne från hennes nakna kropp...

Vore det någon jag kände så hade jag blivit tacksam om jag fått veta vad bilden missbrukats i för ändamål. :mad:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Vilken jävla idiot.
Nu kunde jag inte hålla mig längre.
Jag skickade iväg ett meddelande till den stackars tjejen på bilden som mytomanen så målande beskriver att han har slickat Champagne från hennes nakna kropp...
Vore det någon jag kände så hade jag blivit tacksam om jag fått veta vad bilden missbrukats i för ändamål. :mad:

:tummenupp Bra gjort!

PoloTjejen

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
hmm...
Hej,

Ser att ni diskuterat min VW Polo Playa 1.4i. Bilden är stulen från min hemsida och denna mytoman (som jag aldrig hört talas om innan) har hittat på en hel historia runt den. Hela hans historia är falsk och oerhört kränkande.

När det kommer till såna här kränkningar av en kvinnas integritet finns det uppenbarligen olika vägar att gå...

Ett sätt är att skratta och strö salt i såren.

Ett annat sätt är att ha civilkurage och anmäla övergreppet till mig. Jag hade ingen aning om att min bild använts så här och jag är jätteglad över att någon hade mod/tid/energi att kontakta mig. Ärendet är anmält till bilddagboken och jag kommer inte dra mig för att polisanmäla. Mytomanen kommer få det hett om öronen.

Tack!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3102937 Hej,

Ser att ni diskuterat min VW Polo Playa 1.4i. Bilden är stulen från min hemsida och denna mytoman (som jag aldrig hört talas om innan) har hittat på en hel historia runt den. Hela hans historia är falsk och oerhört kränkande.

När det kommer till såna här kränkningar av en kvinnas integritet finns det uppenbarligen olika vägar att gå...

Ett sätt är att skratta och strö salt i såren.

Ett annat sätt är att ha civilkurage och anmäla övergreppet till mig. Jag hade ingen aning om att min bild använts så här och jag är jätteglad över att någon hade mod/tid/energi att kontakta mig. Ärendet är anmält till bilddagboken och jag kommer inte dra mig för att polisanmäla. Mytomanen kommer få det hett om öronen.

Tack!
tror inte han e straff myndig så säg till hans föreldrar att dra ut internetsladden för honom och tvinga honom umgås med mäniskor, det är nog värre straff :rofl

PoloTjejen

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
hmm...
Han är tydligen 19 år, och därmed straffmyndig. Det skadar ju inte att jag själv är jurist! Det framgår av inläggen på hans sida av flera tjejer hotat att anmäla honom, så det är väl dags att någon faktiskt gör det.

Fast din ide med att dra ut sladden och umgås med vanliga männiksor låter väldigt vettig...

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Han är tydligen 19 år, och därmed straffmyndig. Det skadar ju inte att jag själv är jurist! Det framgår av inläggen på hans sida av flera tjejer hotat att anmäla honom, så det är väl dags att någon faktiskt gör det.

Fast din ide med att dra ut sladden och umgås med vanliga männiksor låter väldigt vettig...

Det tycker jag ni skall göra, lätt de bara blir prat om de så hoppas han åker dit.

OT:
När skall du sälja polon och satsa på MC då? :)

PoloTjejen

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
hmm...
Det tycker jag ni skall göra, lätt de bara blir prat om de så hoppas han åker dit.

OT:
När skall du sälja polon och satsa på MC då? :)

MC? Det låter kul, men jag håller ju fortfarande på att lära mig hur jag ska fixa min bil! Mycket att lära sig när man måste klara sig själv ute på grusvägarna här...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
3103060 MC? Det låter kul, men jag håller ju fortfarande på att lära mig hur jag ska fixa min bil! Mycket att lära sig när man måste klara sig själv ute på grusvägarna här...
Så du reggade dig på denna sidan bara för att skriva i denna tråden?

:tomten

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...