FettSnok
96% enligt läkaren
Sinnesnärvaro. Det hände väl för nåt år sen men nån annan förare, kanske i WSBK? Klev av när bromsarna inte svarade.
Han har ju gått upp till MotoGP den här säsongen. Är rookie. Kör en helt annan motorcykel – med 300 hästkrafter. Eller vad menar du?Är man fortfarande oerfaren efter 4 år i teamet? =)
Sinnesnärvaro. Det hände väl för nåt år sen men nån annan förare, kanske i WSBK? Klev av när bromsarna inte svarade.
Han har ju gått upp till MotoGP den här säsongen. Är rookie. Kör en helt annan motorcykel – med 300 hästkrafter. Eller vad menar du?
Jag tror inte det. Till exempel så tror jag inte Nakagami skulle plocka så många platser bara för att the best of the best inte är med... Tror snarare det är nya hojar, nya däck, personlig utveckling etc... Du behöver inte hålla medYamaha har problem, när FQ kommunicerade med VR på väg av banan om bromsarna verkade båda lite tveksamma till dem.
Tycker det verkar som om hela gridden är hungrigare nu när MM inte är med, kan hans överlägsenhet gjort att ingen på riktigt tror att de har en chans?
Hoppas vi får se fler nya vinnare. Oförutsägbar säsong i år.
Jag håller med, men vill poängtera att Miller gjorde samma sak förra helgenPol är sitt eget största problem.
Jag tror inte det. Till exempel så tror jag inte Nakagami skulle plocka så många platser bara för att the best of the best inte är med... Tror snarare det är nya hojar, nya däck, personlig utveckling etc... Du behöver inte hålla med
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Hah, om alla höll med varandra så skulle livet bli bra tråkigt.
Oliveira verkade spåna i samma riktning på pressmötet däremot.
Aleix gjorde nåt liknade för några år sedan också. Laverty kraschade på duccen med bromsproblem också
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|