När börjar säsongen för oss S-valls bor?

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Z1000 2010
Goväder i helgen, lär nog bli en hel del hojar ute, iaf på söndag när det blir värme och sol. :)

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Var det nån härifrån som var ute och tog en sväng i "vårvärmen" idag vid 15-15.30 vid korsningen Bersgatan/parkgatan?
Han inte se vad det var för hoj men den var svart och röd och var stuntutrustad, såg roligt ut allfall:)
Jag såg en hoj vid ok där lite tidigare under dagen, va en hoj med typ oranga stripes på backspeglarna, blir så fruktansvärt sugen men just backen upp dit jag bor är fortfarande snöig ser ut att dröja en stund till!

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Var det nån härifrån som var ute och tog en sväng i "vårvärmen" idag vid 15-15.30 vid korsningen Bersgatan/parkgatan?
Han inte se vad det var för hoj men den var svart och röd och var stuntutrustad, såg roligt ut allfall:)

Yeps that was me :tummenupp
och ja det va riktigt roligt :yoparty

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Z1000 2010
Premiärtur avklarad, halkig bergeforsväg, Sörberge, Timrå, Birsta, Sundsvall och hem till Indal. :)

Bergeforsvägen får nog ta och isa av sig lite innan jag åker där igen. :p

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
äh, hörni jag börjar fega ur nu..funderar starkt på att ställa på 1 maj och inte en dag före:)

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Första maj! vafan jag ställde på i Söndags går fin fint att åka nu :D

hehe, jag får skylla på att jag är en kärring:rodnar tycker jag ser mkt vägar typ när man ska in i bostadsområden o så, där det är massvis med is o grus:va Men idag måste jag säga att det helt klart ser bra ut på större vägar,

Ok jag viker mig kanske till 15 april då:D

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Inte naket eller kåpa f0xx! utan Bur eller Kåpa :D :D
ja idag sere riktigt gött ut! kan bli en tur i eftermiddag :D

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Jag såg en hoj vid ok där lite tidigare under dagen, va en hoj med typ oranga stripes på backspeglarna, blir så fruktansvärt sugen men just backen upp dit jag bor är fortfarande snöig ser ut att dröja en stund till!
Premiär åkte i dag!!! första gången på nya hojen o allt så himla jävla roligt jämfört med min klena cbr ^^ gick riktigt bra när man var ute på E4 höll jävligt låg fart inne i timrå körde 40 minuter ca bara. MEN jag såg den där hojen igen som ja såg sist de ser ut som nån brukshoj på 500cc med oranga grejer på backspeglarna fram o typ uppe på lyktan om ja minns rätt, ser han först när jag står på ok i timrå o tankar sen ett tag senare när jag bytt om o sitter i bilen då kör han om på utsidan när vi ligger i påfartssträckan vid OK sen tränar jag ett tag, 2 timmar kanske då möter jag han i skönsbergskurvan :p känns som nån e glad över att äntligen få åka lite :tummenupp

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
min först hoj tur har inte kommit än:huvet jag har inte köpt någon hoj än. pga att de finns inga intressanta hojar ute för rätt peng. först turen kommer nog bli på en gsxr 750 street fighter evo. som jag har byggt på i vinter :tummenupp bara lysse.blinkers. (kablar/slangar. etc kvar sedan så :yoparty

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
min först hoj tur har inte kommit än:huvet jag har inte köpt någon hoj än. pga att de finns inga intressanta hojar ute för rätt peng. först turen kommer nog bli på en gsxr 750 street fighter evo. som jag har byggt på i vinter :tummenupp bara lysse.blinkers. (kablar/slangar. etc kvar sedan så :yoparty

Är det inte läge att träna lite gokart så du är :yoparty tills den 26:e så det inte blir som förra gången:huvet . :tummenupp :arsele :arsele :arsele
Själv så står SV:n nyskodd både fram o bak o väntar på bättre väder o väglag. Varmkörde lite i måndags i garaget och efter ett tag så vred jag till
lite på gasen o fick ett bakskjut (inte jag utan hojen) som hette duga. Robban var hos mig då o stod bredvid pipan som sköt så han är nog döv på ena örat.:gnissla

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
vtr 1000
Idag verkar det ju ska bli hyffsat väder så det blri nog en tur till staden iaf, kanske man träffar någon på plattan.

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
haha tycker tråden verkar ha dött:) kan det bero på vädret kanske? 29 april är jag påställd o taggad till tänderna...hojen hämtas då också! håll utkik för jag kommer braasssa helvete då!!!! nu har taggtråden kommit hem också, så jag har frukost o äta fram till 29 april-

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
Jag väntar bara på bar backe och nån plusgrad till så ringer man och ställer på. Vore kul om man hann ta en tur innan träffen den 26:e.:fyllisar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning