Jag såg en hoj vid ok där lite tidigare under dagen, va en hoj med typ oranga stripes på backspeglarna, blir så fruktansvärt sugen men just backen upp dit jag bor är fortfarande snöig ser ut att dröja en stund till!Var det nån härifrån som var ute och tog en sväng i "vårvärmen" idag vid 15-15.30 vid korsningen Bersgatan/parkgatan?
Han inte se vad det var för hoj men den var svart och röd och var stuntutrustad, såg roligt ut allfall
Var det nån härifrån som var ute och tog en sväng i "vårvärmen" idag vid 15-15.30 vid korsningen Bersgatan/parkgatan?
Han inte se vad det var för hoj men den var svart och röd och var stuntutrustad, såg roligt ut allfall
Första maj! vafan jag ställde på i Söndags går fin fint att åka nu
Har sett 3 hojar ute idag... jäkligt roligt att se.
Premiär åkte i dag!!! första gången på nya hojen o allt så himla jävla roligt jämfört med min klena cbr ^^ gick riktigt bra när man var ute på E4 höll jävligt låg fart inne i timrå körde 40 minuter ca bara. MEN jag såg den där hojen igen som ja såg sist de ser ut som nån brukshoj på 500cc med oranga grejer på backspeglarna fram o typ uppe på lyktan om ja minns rätt, ser han först när jag står på ok i timrå o tankar sen ett tag senare när jag bytt om o sitter i bilen då kör han om på utsidan när vi ligger i påfartssträckan vid OK sen tränar jag ett tag, 2 timmar kanske då möter jag han i skönsbergskurvan känns som nån e glad över att äntligen få åka liteJag såg en hoj vid ok där lite tidigare under dagen, va en hoj med typ oranga stripes på backspeglarna, blir så fruktansvärt sugen men just backen upp dit jag bor är fortfarande snöig ser ut att dröja en stund till!
min först hoj tur har inte kommit än jag har inte köpt någon hoj än. pga att de finns inga intressanta hojar ute för rätt peng. först turen kommer nog bli på en gsxr 750 street fighter evo. som jag har byggt på i vinter bara lysse.blinkers. (kablar/slangar. etc kvar sedan så
Jag väntar bara på bar backe och nån plusgrad till så ringer man och ställer på. Vore kul om man hann ta en tur innan träffen den 26:e.
vilken träff??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |