Busa?nu har man köpt en hoj iallfall hehehe. 4-1 helsystem, pc och kn/filter. och lite lull lull hehe.
1 maj får ni se den
Sådärja premiäråkat avklarat! yaman som fick bli först ut då den ändå ska säljas Hade glömt hur bra den gick Har dock mest sett kromslädar idag vågar ni er inte ut?
Stannade du innan rondellen i bydalen? (2st MC)
Det var vi det, McGee fich stanna och knäppa om hjälmen. Vet inte vad han lycades med
anmäld, visar sig att jag är ledig från jobb och allt, måste tajma lite på söndagen bara tror jag, nu blir det lite leka! ska betala medlemsavgiften i morgon, tänkte jag, för att stödja lite! :tummenhuppBusa gör vi på mittsverigebanan. Men jag ser inte ditt namn på kurslistan. Anmäl dig.
anmäld, visar sig att jag är ledig från jobb och allt, måste tajma lite på söndagen bara tror jag, nu blir det lite leka! ska betala medlemsavgiften i morgon, tänkte jag, för att stödja lite! :tummenhupp
fan längtar hem till sundsvall sitter ute i solen o surfar i älvdalen, va nyss och spanade in montza banan, såg verkligen inbjudande ut har ni bra väder i sundsvall?shit va bilar o hojar de va ute idag.. vid varje gatuhörn i stan med
shit va bilar o hojar de va ute idag.. vid varje gatuhörn i stan med
körde du me DR´n?
Tror jag såg dig, jag stod nere vid vängåvan.
fan längtar hem till sundsvall sitter ute i solen o surfar i älvdalen, va nyss och spanade in montza banan, såg verkligen inbjudande ut har ni bra väder i sundsvall?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |