När det sticker ut ett bakdäck mellan skinkorna?
Jag vågar nog slå vad om att jag är större än de flesta men jag tycker det här funkar fint.
187cm och väl över 100kg.
När man blir för fet för sporthoj? Tja, kanske när man inte kommer i ett skinnställ längre?
View attachment 377807
När man blir för fet för sporthoj? Tja, kanske när man inte kommer i ett skinnställ längre?
View attachment 377807
Tänk om motivet på denna bild fått för sig att h*n var för tjock för att köra sporthoj, vad hade hänt då?
H*n hade missat en helt fantastisk dag på hoj. Men ingen annans liv hade blivit varken bättre eller sämre. Så skit i vad andra tycker. Vill du köra hoj, snabbt, långsamt, tjock, smal, på 600, på 1000, i skinnställ, i textil, på gata, på bana, till lofoten, till korvmojjen. Just do it. Den enda som tackar dig för ditt val är väl du? Och det är väl det som räknas? Vad du vill?
från en som älskar att bli äldre och få insikt i att vad andra tycker om ens val är så sekundärt.
Tänk om motivet på denna bild fått för sig att h*n var för tjock för att köra sporthoj, vad hade hänt då?
H*n hade missat en helt fantastisk dag på hoj. Men ingen annans liv hade blivit varken bättre eller sämre. Så skit i vad andra tycker. Vill du köra hoj, snabbt, långsamt, tjock, smal, på 600, på 1000, i skinnställ, i textil, på gata, på bana, till lofoten, till korvmojjen. Just do it. Den enda som tackar dig för ditt val är väl du? Och det är väl det som räknas? Vad du vill?
från en som älskar att bli äldre och få insikt i att vad andra tycker om ens val är så sekundärt.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari