45 km/h.
Inte för att det spelar någon roll men...
Förarbevis, inget körkort. Dvs de som kör rattfulla och liknande, som tappar sina körkort. Får köra runt i mopedbilarna.2914320Är det inte så att man måste ha eu körkort för att åka 45kmh? Som du sa, inte för att det spelar någon roll .
ändel jävlar gör mig bara såååååå jävla sne!!!! kom idag ut från tunneln åkte motorvägen mot nacka låg i mina 90 blås i vänster fil som går ihop sen med en annan fil efter 300 meter..då kommer en vit jävla saab 9/3a och lägger sig brevid och tittar på en och bromsar till min fart och bara ligger där och stänger mig va tvungen att panik bromsa och lägga mig bakom aset..hela bilen va full av snorungar som tyckte dom va as balla tills dom svängde in på statoil där kom jag snje som fan och undra vafan idioten höll på med varav han säger vadå kan du inte köra lr din nolla sorry men då brann det fan så jag nitade den fan rakt av så nu har man väl en misshandel att se framemot men det va det fan värt!!!!!
.. ha,ha. Ett litet åtal kan det vara värt. Måste ha varit jävligt befriande att klappa till puckot?
ja skojja inte jävla idioter som inte fattar och ska leka coola inför sina polare men han va inte så cool när han fick smaka på en kevlar smäll snacka om att hans polare såg ut som frågetäcken
Ibland blir man lite irri.. I somras kom jag körandes i stan, ca 30-40km/h, då en biljävel bara bränner ut 5m framför. Jag fick göra värsta panikbromsavancerade undanmanövern. Kom i fatt idioten vid nästa rödljus, förblindad av raseri försöker jag slå mig genom rutan. Som tur är hann jag lugna mig innan han vevat ner. I bilen sitter en 80+ kepsgubbe med fru "Herregud, herregud.." hörs från tanten. De fick nöja sig med en rask och något högljudd order om att omedelbart klippa kortet och anlita färdtjänst i fortsättningen...
Jo, jag vet att sådant beteende enbart spär på de fördomar folk har om hojåkare, men ibland rinner det över..
ja skojja inte jävla idioter som inte fattar och ska leka coola inför sina polare men han va inte så cool när han fick smaka på en kevlar smäll snacka om att hans polare såg ut som frågetäcken
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|