När kommer Biaggis första...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
valmers skrev:
Varför i hela friden då? För lång och trogen tjänst? För snyggast utförda low sider? För mest idiotiska beteende någonsin på en GP-bana (ignorera svartflaggen)?

Biaggi är den vars prissamling skulle se mest komplett ut med en MotoGP-titel. Det mest idiotiska beteendet i GP var när Capirossi mejade ner sin teamkompis Harada. Biaggis ignorering av svartflaggan är ju för fan en tårdrypande manifestation i "vilja".

Chris Ash skrev:
Fan vad kul det ska bli när King Kenny placerar en välriktad vinst rätt mellan ögonen på alla tvivlare.

Det ska bli en riktig njutning. Och ännu mer om KR samtidigt stressar Hayden av banan. Den sillmjölken ska jag garva högt åt när han borstar av sig säsongens första damm.

Ankan skrev:
Hade han [Biaggi] hållit käften och koncentrerat sig på det han borde, tror jag att han hade haft sin VM-titel i kungaklassen redan.

Det tror jag också. Hans mentala rådgivare måste ha varit riktigt kassa. Men på tal om metal balans och styrka var det faktiskt kul att Biaggi lyckades irritera den annars omänskligt balanserade Doohan riktigt rejält.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Goodstuff skrev:
Att man tycker att Biaggi är en idiot är ju en sak men hur man kan vara en looser med följande meritlista är för mig en gåta.
För snackelådorna handlar det inte om vad han presterar på banan utan hur han snackar utanför banan.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nyteknik skrev:
Som åskådare eller ska du också gå licenskursen?

:gråta Åskådare. Har ingen hoj och inga pengar. Men det kanske blir. Ska förhoppningsvis kolla på en banhoj nästa vecka. Pengarna är det värre med, men jag fick i alla fall just förlängd anställning och mammas granne har precis börjat jobba på Yamaha Göteborg, så jag ska göra mitt bästa för att någon gång få den efterlängtade rr-karriären.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top