Kriss
Ny medlem
föresten........... hittar du en w715 mobil i ä-holm där du bor så är det min..... söp bort den igår..på 57:an.
Fan din jääfla troll till fyllo! O så ringer du mig inte! haha
föresten........... hittar du en w715 mobil i ä-holm där du bor så är det min..... söp bort den igår..på 57:an.
ASG,,, det är ngt speciellt fel i mjukvaran på hoj åkare...... Du fick mig precis o minnas mitt hojköp -95.. polare o jag körde till jönköping (22mil) från mitt hem. -3 grader mars månad... sommar handskar o skinnställ. tog 2,3 vecka att tina igen. blev en zzr1100, motivlackad o grann som fan "S" snacka om tunnelseende, innan man ens börjat gasa...
. Man tror fan man bor i norraste norrland
I Norrland vet folket att snö är halt och att det det kan finnas snö på vägarna under vinterhalvåret.
Men nu till min fråga!
Eftersom säsongen aldrig har slutat för min del så undrar jag om någon har koll på hur länge isen kan ligga kvar om det fortsätter vara plusgrader?
Haha jag vet att det låter knäppt men jag har också drömt om att åka hoj Börjar tro att jag är smått rubbad.Sen några veckor tillbaks har jag fan börjat drömma om att åka hoj. Antar att det är vanligt efter första säsongen..
Min gissning är v.15.
Haha jag vet att det låter knäppt men jag har också drömt om att åka hoj Börjar tro att jag är smått rubbad.
I Norrland vet folket att snö är halt och att det det kan finnas snö på vägarna under vinterhalvåret.
Soligt och fint i Stockholm just nu, och så läser man detta.. ljuset i tunneln börjar närma sig!
http://www.dn.se/nyheter/sverige/varen-anlander-enligt-tidtabell-1.1056241
Nu regnar det, tänk regn kan va så välkomnande!
Hoppas det smälter fort nu....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |