När ska P3 börja sända något man kan lyssna på?

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
varför heter det sveriges radio när hela jävla dagen går åt till folk som ska bikta sig till nån puckad förortsbrud som hela tiden ursäktar sig med :där jag kommer ifrån.frågan är varför måste alla ha rätten till att bikta sig i radion,varför måste man kvotera bögar i radion som bara säger öhh,ähh framför varje ord,och varför är de så pipiga i röstläget.kan det vara så att manliga stämband inte är gjorda för "pinnar" i halsen tro?
varför finns samzan och zynthia på p3 riks,de kan väl sitta och tugga i malmö lokalradio?
varför sänds inte pop nån stop längre?
varför sänds inte clownen luktar bensin och pang prego på alla vardagar.
varför finns p3 hiphop och rock och rytm men inte p3 synth?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nu har jag inte läst hela tråden men är det inte väldigt mycket talfel på de anställda på p3 (skåningar)?

Inte en jävel som kan prata rent ju? Kan inte uttala bokstaven R som man skall osv. :mad: Detta passar sig inte i radio.

Ekerholm

Guest
Nu har jag inte läst hela tråden men är det inte väldigt mycket talfel på de anställda på p3 (skåningar)?

Inte en jävel som kan prata rent ju? Kan inte uttala bokstaven R som man skall osv. :mad: Detta passar sig inte i radio.

kan bara hålla med... när program sänds från skåne då stänger jag av radion.. klarar helt enkelt inte av när dom snackar... sen har jag läst att många gillar olle garp... jag kan inte fatta hur ni kan göra det... är ju det bästa som har hänt sen annika lantz fick lämna p3 att han gick ifrån morgon passet... samma snack varje gång hade han ju.. först om sin gamla skit bil.. sen så fort han skulle berätta något så skulle han hålla på det en stund...sen kan dom ta bort borde kitty och jonna från programmet christer... men över lag så är p3 än jävligt bra kanal.. det ända man kan lyssna på... för att lyssna på reklam radio en hel dag då blir man ju tokig ju...

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
P3 är tveklöst den bästa radiokanalen! Om de byter ut alla etniska program och slutar med sin böglobby samt börjar att sända Hej domstol igen, så skulle den bli sjukt mycket bättre!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Ja P3 är en jäkligt bra kanal med mixat utbud. Har alltid på den på jobbet men det finns många bra progam man saknar.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Visst är P3 en jävla pretto PK-kanal fylld av fruktansvärd indiepop, men fortfarande många gånger bättre än RIX och de flesta övriga nationella kanaler.
Och sen är Pang Prego ett jävligt bra program:
[YOUTUBE-ID]cOpzIr1eUAU[/YOUTUBE-ID]

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Idag kan man utan minsta risk för kvalitetstapp sparka ut han Torehammar, Kitty och Hanna Fahl. Det bästa Hanna Fahl gjort var att bli stekt av Paolo Roberto när han frontade hennes pk-image.

Deluxe var ju en höjdare!

[YOUTUBE-ID]v03tvwGtlH8[/YOUTUBE-ID]

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Snart är det säsongspremiär för P3 Dokumentär har jag för mig. :banana

Helt klart det bästa som går på P3, för övrigt så tycker jag att mammas nya kille är helt okey. Men det är långt ifrån samma klass som det var för 10 år sen med program som rally och önska ..

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Helt klart det bästa som går på P3, för övrigt så tycker jag att mammas nya kille är helt okey. Men det är långt ifrån samma klass som det var för 10 år sen med program som rally och önska ..

Rallykänslan fixas lättast genom att njuta Peter Apelgrens alla TV-inspelningar genom åren...

[YOUTUBE-ID]4c1D9FQiYXs[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]36gghnf2qyg[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

RiCe_87

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
Yamaha Fz6-s -05
Visst är P3 en jävla pretto PK-kanal fylld av fruktansvärd indiepop, men fortfarande många gånger bättre än RIX och de flesta övriga nationella kanaler.
Och sen är Pang Prego ett jävligt bra program:
[YOUTUBE-ID]cOpzIr1eUAU[/YOUTUBE-ID]

Pang Prego har jag alltid gillat, men det är inte sig likt utan jesper rönndahl...
Hoppas han kommer igen med nåt ännu bättre för han kan humor:tummenupp

Sen så ligger ju p3 så långt före med allt... När de kommer med en "Ny låt" i mix megapol ja då har man ju redan hört den ett par månader innan det i p3:lol
Och när det är nyheter så får du ju reda på det viktiga! Och inte som i Rix, att paris hilton har en ny handväska:brinnerup

Musiken är det inget fel påtycker jag iaf.. Ett plus till P3-live med:tummenupp

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
VT-750, NV-11
P3 har inte gått att lyssna på sen Metropol försvann!!
Möjligen att Rally i viss mån fyllde den platsen men sen dess har det bara varit skit.
Jag anar ett klart samband mellan de som tycker att P3 har bra program idag och generation D

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
P3 har inte gått att lyssna på sen Metropol försvann!!
Möjligen att Rally i viss mån fyllde den platsen men sen dess har det bara varit skit.
Jag anar ett klart samband mellan de som tycker att P3 har bra program idag och generation D
Men det är väll det som i stort sett är meningen med programmet. :confused:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...