ok, minipoll för bara er två: vilket land väljer ni ska ha kärnvapen, usa eller nordkorea? och ja, ni måste välja ett av länderna.
Närå
Koreanska tjejer kan va heta
bevis!?!!
Jag ska leta upp lite bevis när jag kommer hem...
i byrålådan
Allt som stavas diktatur borde portas att ha kärnvapen. Om man sen tycker att Nordkorea ska ha rätten att ha kärnvapen tycker jag det är är starkt bevis på att syskon inte ska skaffa barn.
Sluta nu, finns väl många söta.
tänkte att du skulle leta fram några bildbevis i byrålådan eftersom du måste åka hem och fixa
man får inte surfa porr på jobbet!
man får inte surfa porr på jobbet!
Men jag ger upp iförväg, strunta i bevisen!
Ok, jag misstror dock ditt påstående lite grann
Nordkorea alla dagar
bilder[/QUOTE]
Tack för du backade upp mig kompis :tummenupp
KGK, ok eller?
Och du kanske har spenderat lite väl mycket tid i vänsterfilen.. Jag har högre tillit till moderna demokratier och konkreta beslutskedjor än nyckfulla generaler i ett icke-land som Nordkorea.Det är du som är den inavlade jag är kulturberikare
Pakistan, Indien USA och Israel är 4 nationer som med större sannolikhet trycker på den röda knappen än nordkorea. Ni läser aftonbladet för mycket om ni tror annat.
KGK, ok eller?
eh, öh, går det att åka flyg dit?
det var väl inte nordkoreaner? där kommer man väl knappt in, Kim Jong har väl monopol på alla också
...ja för dig blir det runt 3-5 dagar innan superkoreanen kim beslutar sig för att pulvrisera dig och ett gäng andra alt. försöka utvinna plutonium ur din lätt muterade kropp med diverse medel...
Och du kanske har spenderat lite väl mycket tid i vänsterfilen.. Jag har högre tillit till moderna demokratier och konkreta beslutskedjor än nyckfulla generaler i ett icke-land som Nordkorea.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|