Nässjö (Höglandet)-Nytt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja var inte med i alla fall ja kom inte ut förens vid 13.00 tiden

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Hade kört en sväng om jag haft ett ok däck bak. söker ett billigt 180/55-17. Har inte fått någon lön än då den släpar en månad // studenten

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Ska lägga om taket i veckan så det lär inte bli något åka för mig.

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Ingen som är sugen på å planera in något redigt om säg ett par veckor eller så?
Så att folk hinner boka in å förbereda sig, med tanke på att vissa jobbar helg, vissa, dag, andra skift och så vidare så kan det ju vara bra å kolla lite med folk.

Samt hitta en lämplig runda med ett lämpligt fik eller grillning någonstans.
Själv hjälper jag gärna till lite men jag är inte så jätteduktig på själva planerandet :p
Känns som om det behövs någon som är duktigt på de så kanske vi kan dra ihop något vettigt, antingen en kvällsrunda eller varför inte en samåkning till Västervik V.30 om det är något som ska dit.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ja jag har semester så planerar ni ihop nått så kan jag nog med största sannolikhet haka på.. :tummenupp

Bra initiativ om inte annat... :D

_joppe_

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2010
Hoj
z750 -09
1. Scorpionfighter (Nässjö)
2. Rav3n(Huskvarna)
3. TheKid(Vaggeryd)
4. Nasse (Bogla Tenhult)
5. crazy skåning (vetlanda)
6. kga ( Nässjö)
7. cer (Eksjö)
8. Teamturbo(Forserum)
9. RSV_Ante (Björköby)
10. pcrNiklas
11. Tegheim
12. Ninja Racer (Tranås)
13. MagnusK (Vetlanda)
14. Couraga (Vetlanda/Holsbybrunn)
15. DjMusse
16. Johansson87(Nässjö)
17. Lennis
18. _joppe_(Tranås)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ska se om man kan samla lite folk för att ta en sväng runt Sommen när vädret tillåter, var ute på den rundan igår, gick Hka -> Lekeryd -> Svarttorp -> Haurida -> Vireda -> Finneryd -> Sunhultsbrunn -> Avstickare till Tranås då vägen mellan Sunhultsbrunn och Hestra var antigen sönder bombad med tjälskador / bara grusväg - Hestra -> Torpön Färjeläger (en stillsam färjetur) -> Malexander -> Kisa/Österbymo..

Sen tog jag vägen via Eksjö/Anneberg/Solberga tillbaka till Hka... finns andra vägar som är roligare...

Så några här som är sugna på att haka på nån dag ? Så kan man kolla ut nån slingrigare/mer krullad väg hem med... :D

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Kan vara lite intresserad av att hänga med, säg när så kanske det blir att jag hakar på i Lekeryd eller något

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tja så fort vädret tillåter... Har ju semester själv så de funkar för de mesta för egen del.. är väl snarare när de funkar för andra. Men kan återkomma med en tidpunkt när ja sett ut nån då de verkar bli bra väder...

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Om det är några fler som är sugna på och ta en runda Idag Måndag är jag game on efter 13 snåret. Vädret verkar ju bli kanon för en tur!

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hojen är på service och dom fuckade upp den ännu mer så nu kommer den nog vara där inne ett atg till.. Gick perfekt när jag lämnade den och nu efter jag skulle hämta den så gick den som skit under 4k varv... GRRRR... fuckin nötter...

Vet inte vad dom lyckades med på en vanlig 2400mils service + byte av kamkedjesträckaren... Men just nu går den skit... Och så frsökte dom få de till att de vara Power Commandern (Yoshimura EMS) som ställde till de.. speciellt när den funkade utmärkt innan jag lämnade in den..

hasspen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Ingen
Hojen är på service och dom fuckade upp den ännu mer så nu kommer den nog vara där inne ett atg till.. Gick perfekt när jag lämnade den och nu efter jag skulle hämta den så gick den som skit under 4k varv... GRRRR... fuckin nötter...

Vet inte vad dom lyckades med på en vanlig 2400mils service + byte av kamkedjesträckaren... Men just nu går den skit... Och så frsökte dom få de till att de vara Power Commandern (Yoshimura EMS) som ställde till de.. speciellt när den funkade utmärkt innan jag lämnade in den..

Får man fråga vart du lämnade in den?

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
MC-Proffsen i Hovslätt... Då dom är auktoriserad Suzuki dealer och verkstad...

Finns en längre version av storyn som jag postade för att skriva av min frustration i JKPG tråden...

Avreagering MC-Proffsen

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj